Sexleketøy! :)

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hvilke sexleketøy har dere eller vil ha? Og er dere fornøyde med de dere har? :)

Flytter denne over på generelt, så kanskje noen kan komme med svar? :D

Har en god blanding, alt fra vibrator, pisker, håndjern, møbler osv :-) blir ikke ofte brukt nå med babyen i senga riktig nok :-P

Hvilke sexleketøy har dere eller vil ha? Og er dere fornøyde med de dere har? :)
Vi har en liten vibrator (klitoris vibrator fra lelo), funker fint for oss når vi har alene tid en gang i ny og ned :) Men ellers klarer vi oss ;) Samboeren min ønsker seg en leke til som han gjerne vil prøve på meg, men jeg er ikke helt sikker på om vi bør skaffe oss så mye, har hørt man kan bli "avhengig" og det vil vi ikke!

Sex leketøy osv er bare bra for forholdet. Man må jo nesten bare prøve ut. Og man blir ikke avhengig. Det er en myte. Viktig å piffe opp sex livet innimellom. Hva man skal kjøpe og prøve ut kommer vel ann på hva man liker. Vi har vel de fleste og de fleste er bare prøvd, man veit ikke hva man liker før man har prøvd det;p

Haha. Tenkte bare at hva er vitsen. Her klarer vi oss uten :)
Ja alle klarer seg vel uten, er vel ikke det det handler om :-P men innimellom er det jo deilig å eksperimentere og nyte hverandre litt ekstra. Bruke et slik egg i stede for å bare gi en hand-jobb, bli bindt fast og bli pisket litt, ha bind for øynene og bli pirret litt ekstra f.eks :-) ikke fordi man må, men fordi man vil ;-)

Tenker at de som ikke vil prøve leketøy ikke er helt trygge på seg selv? Sjenerte, muligens ?

Jeg har selv en vibrator, men den bruker vi sjelden, han fungerer like bra :P
Han har lyst å prøve en sånn "love-sving", men vi får se :) er vel andre ting jeg heller ville prøvd :P

Har litt forskjellig, men det blir sjeldent brukt. Men klitorisvibratoren blir masse brukt! Han liker den og, den vipper begge over og ofte samtidig :-) syns folk må vær litt meir åpen for sånt, det e ingenting ekkelt eller farlig med det. Det e mange små leketøy, enkle leketøy. :-)

vi har 2 vibratorer og penisring med vibrering, sjelden vi bruker det, men absolutt å anbefale :)

.

Last edited:
Vi har mye forskjellig. Sammen bruker vi mest tau, lærmansjetter, blindfold og noen ganger gag. Har også mye slagredskaper av ymse slag, samt brystvorteklyper og annet til sanselek.

Alene bruker jeg nesten utelukkende vibratorer. Favorittmerket de siste årene har vært FunFactory. Virkelig høy kvalitet, stillegående og praktisk at de nyere modellene er oppladbare. :) Ellers vet jeg også at en vibrerende wand man plugger i stikkontakten blir flittig brukt her i huset (vi har merket Fairy, men Hitachi er mer velkjent og populært). Men den er rett og slett for kraftig til at den kan brukes på meg.

Back
Topp