Sexleketøy!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Har litt lyst og utforske litt. Ting er litt treigt i sengeavdelingen om dagen. Noen som har noe og anbefale? Noe dere bruker med partner? Sex-spill?

Kan anbefale we vibe 3. Kan brukes alene eller med mannen. Squeel 2, 'slikkemaskin'.
Ellers så er en rabitt-vibrator noe man absolutt bør ha:-)

Det er viktig å finne ut hva man liker før man investerer.
Noen liker ikke noe på klitoris for det kan bli for sensitivt. Mens andre mp ha klitorisstimulanse for å oppnp orgamse.

Vi er alle veldig forskjellige,så det jeg liker trenger ikke du å like.

Takk :) Skjønner at vi kanskje ikke liker det samme, men anbefalinger er jo hvertfall noe og gå etter ;)

We vibe 3 elsker jeg, kjøpte den når jeg var i NY i høst og den blir flittig bruk ;) Ellers er det utrolig mye man kan prøve..spørs jo hva dere liker da så du må bare sjekke ut sider på nett og bestille noe du tror dere vil like :)

We vibe 3 elsker jeg, kjøpte den når jeg var i NY i høst og den blir flittig bruk ;) Ellers er det utrolig mye man kan prøve..spørs jo hva dere liker da så du må bare sjekke ut sider på nett og bestille noe du tror dere vil like :)

Ja må ha 3 eren. Selv om den er mye dyrere enn 2eren.
Men prøv å bruke den med glidemiddel uten fjernkontrollen og bytt program:-\ vanskelig!

Det fine er at man kan bruke den samtidig med mannen,noe han kan dra nytte av og:-)

Henger meg på we vibe 3

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja må ha 3 eren. Selv om den er mye dyrere enn 2eren.
Men prøv å bruke den med glidemiddel uten fjernkontrollen og bytt program:-\ vanskelig!

Det fine er at man kan bruke den samtidig med mannen,noe han kan dra nytte av og:)

Tja..i New York ga jeg vel 900 for den, er litt billigere enn her hjemme :) Mannen syns det er litt ubehagelig med den samtidig som han :p men det går i noen stillinger og om han er bak funker den rått :p hehe..

Den koster 1399 her i Norge. Om ikke jeg husker feil.
Men som konsulent får jeg mellom 40-60% rabatt,så da blir det ikke så gale :P
Har we vibe 2 i 'kofferten':-P

her brukes både dildoer og vibratorere i forskjellige str og så massasjeoljer da :) bestilte faktisk forundringspakke fra kondomeriet for en stund tilbake,mye spennende i den gitt..

Back
Topp