Sex.....

FruE

Betatt av forumet
Bare lurer...hvor oft har dere sex rundt el? Er så sinnsykt sliten for tiden, så det blir ikke oftere enn annenhver dag, men tenker at vi egentlig burde gjort det hver dag.... Men hele greia blir liksom så anstrengt da, liksom at vi gjør det "bare" for babylaginga sin skyld....og jeg synes det blir litt for dumt,liksom.... Var hos legen på onsdag, til GU, og han mente at el var på vei siden jeg var sinnsykt øm i den ene eggstokken... Men når er el egentlig da?Hadde sex på torsdag kveld sist... Er i 1pp så jeg har ikke orket å begynne med tappetafsing, sjekking av el-slim og temp måling... Er litt redd for å bli FOR opphengt i sånne babygreier... Men hva tror dere? Hjelper det kanskje med litt sengekos i kveld, eller er det kan hende for sent? (Sengekos er jo kos uansett, men for babylaginga,tenkte jeg da....[;)] ) Kan det hende jeg blir gravid selv om vi ikke har sex hver dag? Hmmmmmm.......[8|]

Hmmm...kan hende det ikke går denne mnd da.... Får hoppe på gubben med det samme han kommer hjem i dag.... [;)] Takk for svar...Da er det bare å smøre seg med tålmodighet...

dere får bare kjøre på, jeg har hørt annahverdag men de sier jo så forskjellig disse legene

Bare 1 eneste liten gang som skal til vet du[;)] Så kos dere når dere føler for det...
Leste også at 7/10 par ble gravide hvis dem hadde sex hver dag, men s 1-2 par fikk til dersom det var 1-2 ganger i uka...

Min bror og kona ble gravide med bare et forsøk....så det er vel kanskje det med å ta det som det kommer og ha sex når man vil..... Prøver så godt jeg kan å ikke stresse med det.... Får se hva som skjer....[:)]

Jeg fikk beskjed om annen hver dag. For å fa opp kvaliteten av spermen . Har også hørt at de småtrolla lever opp til 5 dager inni deg så kjør på og lykke til

Jeg fikk beskjed av gynekologen jeg var hos etter sa at det mest optimale var å ha sex annenhver dag. Da fikk svømmerne til gubben tid til å komme seg litt.... Dessuten så lever de lenge nok til at det skal burde holde å "fylle på" annenhver dag. [:D]
Lykke til!

Dette hørtes jo romantisk ut!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Er litt nysgjerrig, Tryllering..hva mener du med romantisk? Kanskje bare jeg som er treig........[8|]

He, he...jeg PRØVER, Trine82....men det er jammen meg ikke lett... Nå har vi vært for sliten til sengekos på 2-3 dager, og da tenker jeg at det nok ikke går denne mnd.... Men nå skal det jo sies at det ikke gjør noe om barnet kommer i august i stedet for juli,for vi skal flytte neste sommer...men om det ikke går denne mnd,så kommer jeg nok til å bli mer opphengt neste mnd..... Men som sagt, både jeg og mannen prøver å slappe av...spørs hvor lenge det varer....[;)]

ORIGINAL: FruE

Er litt nysgjerrig, Tryllering..hva mener du med romantisk? Kanskje bare jeg som er treig........[8|]

Hva jeg mener med romantisk??? [:D]

Jeg synes bare ikke at det høres spesielt romantisk ut å ha sex annenhver dag for å fylle på med sæd - sånn at man forhåpentligvis blir gravid. *ler* [:D][:D][:D]

He,he...nei...helt riktig..... (ER virkelig treig, jeg...........[;)] ) Du har så rett...men hva gjør men ikke for en liten spire i magen............ [:D]

Back
Topp