sex

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Hvor lang tid tok det før dere hadde sex igjen. Og var det vondt?
Jeg sydde bare et sting men hvor lenge kan det være lurt og vente for og være sikkert på at det ikke gjør vondt..?
 
Jeg måte sy et par sting etter begge fødslene, men vi ventet kun 1-2 uker etter fødselen før vi hadde sex. Var ikke noe vondt.[:D]

Vent til du føler du er klar. Er sikkert ikke så dumt med litt glidemiddel[;)]
 
Eg tok keisersnitt dag eg fikk gutten min. men to uker etter så hadde vi sex. var ikkje vont. med de er best og vente til de er grod trur eg.[:)]
 
Jeg venter enda jeg,har gått nesten fire uker,men har ikke sluttet å blø enda, og så har ikke stingene forsvunnet heller.Kan være lurt å vente til de er borte, slik at man unngår infeksjoner og liknende.Etter den tid er det vel fritt frem å boltre seg i høyet[:D]
 
jeg venter oxo enda, har prøvd to ganger å ha sex. den første gangen var etter 3 uker, og da gjorde det jævlig vondt, det følte ut som om jeg hadde blitt sydd igjen.
og den andre gangen hadde det gått 6 uker og da fikk han den inn men det gjorde vondt.
så jeg håper at jeg kan ha sex snart, uff er lei å vente jeg [&o]
 
Jeg var faktisk den utolmodige og klarte bare og vente 3 uker. Sambo var nærvøs, men jeg forsikret han om at det ikke var vondt. Hadde bare sydd 5 sting i rift og blødde nesten ikke lengere. Blir spennende og se denne gangen.
Klem
 
jeg prøvde med glide middel, men det gjorde forsatt utrolig vondt [&o]
 
Jeg har samme opplevelssen som deg og nå har det gått 11 uker. Har hatt samleie 2 ganger, men ikke gjennomført de da det gjør meget vondt. River i stingene og er kjempe sårt. Nå skal det sies at jeg ble klippet, og har sydd mange sting... Tror det er viktig å huske på at kroppen trenger tid til å komme seg etter en fødsel. Noen er klare med en gang, mens for andre, inkl meg selv, tar det LANG tid.

Lykke til alle sammen[;)]
 
Vi ventet i to måneder...
Renselsen for min del varte i 6 uker etter fødselen, så vi ventet en stund ja.
Ble også sydd en god del, både innvendig og utvendig.
Og det gjorde vondt! Dermed hadde vi ikke noe særlig sex igjen før jeg hadde vært til kontroll, etter 3 måneder.
Da sa gynekologen at det begynte å se bra ut, men at det kunne ta litt tid før det ble 100% bra igjen.
Fordi jeg ble sydd etter nr. 1 også, dermed var det litt gammelt arrvev som gjorde det litt vondere.
Litt anderledes føltes det, helt fram til 6 mnd. etterpå. Men ikke verre enn at vi klarte å bli gravid igjen
etter 6 mnd.... (men mistet i uke 9). Og nå, 9 måneder etterpå kjenner jeg ingenting!

Vi er alle forskjellige.. og jeg tror det avhenger av om man er blitt sydd, hvor mye osv.

Ikke kjekt når det blir vondt, det som skal gjøre så godt.
Tror det beste er å prøve, og er det vondt, så heller prøv igjen senere...

Lykke til!
 
Vi venta vel i ca 6 uker.... Det var veldig ømt der nede, måtte være veldig forsiktige.... Og jeg sydde ca 20 sting til sammen innvendig og utvendig, ble klipt. Bare å slappe av å ta seg tid!!! Og et tips fra legen min; sitt øverst de første gangene, da er det du som har "kontrollen"! [:D]
 
ORIGINAL: veronica

ORIGINAL: lille_jenta87

jeg prøvde med glide middel, men det gjorde forsatt utrolig vondt [&o]


Har du vært å fått legen til å sett på stingene?
Jeg var også en del plaget med førstemann. Og det viste seg at det var stingene som hadde floket seg sammen. Og derfor gikk de heller ikke bort av seg selv. Så legen tok dem vekk...


hmmm jeg var hos legen på 6 ukers kontroll, og han sa ingen ting om stingene. men tror du at han kunne over sett at stingene hadde floket seg sammen?
men syns du at jeg burde skjekke en gang til for sikkerhets skyld?
 
Back
Topp