sex...

kjærsti

Glad i forumet
i dag e d altså 6 uke sia fødseln.. d burde vell bli på tide å bynne å tenke på litt sexing igjen... men NEI.. har så lite lyst til å ha sex.. føle mæ jo bare så usexy me slapp mage å store puppa som læk melk hele tia.. gubben har jo venta spent på denna dagen (har liksom sagt at æ ville vente til d va gådd 6 uke).. han sir jo at han syns æ e sexy, men d hjelpe jo lite når æ ikke føle d sjøl.. kan ikke nyte nå sex sonn som æ føle mæ nu +++ musklan der nede e jo enda i ganske så mye koma [:)][:)] uff altså.. [:D] enn dokker andre april-mammaer... har dokker åpna kiosken for kunda igjen?? [:D][:D]

Sex??
Det var et artig ord du.. Her skjer det ikke noe i hvertfall..  Kan ha litt med kaoset rundt oss å gjøre da [;)]

Her var vi igang igjen etter 5 uker...

her har det gått den tiden etter fødselen sexfri, også hadde vi sex fri noen uker før fødsel, tipper det blr kanskje sånn nærme 3 mnd kanskje? sex er ikke hva jeg akkurat tenker på nå...[:D]

Jupp...her er butikken åpen...
Er ikke 6 uker siden enda, men jeg hadde KS så blir liksom ikke det samme..men var greit at renselsen var ferdig... kan jo bli infeksjoner osv selv om jeg ikke har født vaginalt!  Men ja....her er det oppe, og gubben er på salg om dagen!! HEHE!

denne gangen er det ikke noe mann ennå men eter forrige fødsel tro jeg det gikk nesten 3 uker så var det åpent... [:D]

Prøvde så vidt etter 1-2 uker men ble litt for  ubehagelig med stinga og alt. Men de var borte etter nærmere 3 uker og da var det fri ferdsel for gubben igjen. Men har så utrolig lite sex lyst om dagen, mye av årsaken er nok pudding magen og føler meg skikkelig usexy. Bruker heller munn for å glede han... VIL HA SEX LYSTEN TILBAKE [:(]

Back
Topp