sex?????

VilSåGjerne

Forumet er livet
e d bare te å løpe til køys å ha sex no???? e redd for å ødelegge noe eg[&:]

ORIGINAL: VilSåGjerne

e d bare te å løpe til køys å ha sex no???? e redd for å ødelegge noe eg[&:]

Steike hva er det du tenker på, vi fikk iallefall forbud etter sprøytedag 8, og ikke nok med det det var også 10 dager etter uttak pga infeksjonsfare. Så det er bare å fine seg i det først som sist, men din beder halvdel må nok rense sine saker før uttak, hvordan var det igjen de bør være ferske men ikke så ferske at det kan skape problemer, så 3-4 dagers gammel sed er bra til uttak slik jeg har forstått det.

JENTER NÅ MÅ DERE RETTE PÅ MEG DERSOM JEG TAR FEIL!!!!!!

kødder du??????

dette skulle eg ha visst litt før for vi har ikke kost oss på en stund no......................... F***[:@]

He he...velkommen etter, det er nok ikke bare du som går i den fella.

så vi kan ikke ha sex på.........................lenge?????[&:]

En ting til, jeg ble veldig skuffet at jeg ikke kunne bade hverken i badekar eller svømmebasseng på seminaret mitt etter egguttak, snakk om å få laaaaang nese.

ORIGINAL: twinanne

En ting til, jeg ble veldig skuffet at jeg ikke kunne bade hverken i badekar eller svømmebasseng på seminaret mitt etter egguttak, snakk om å få laaaaang nese.

det var litt sjipt ja,når en e på hotell og greier.......

men å ikke ha sex?????? steike......

ORIGINAL: Vugge

Hakke tenkt til å rette på deg jeg, for jeg fikk akkurat samme beskjeden [:)] 

fasken og så, eg som no håpet på at Twinanne løg [:D]

hehehe ler du så du griner no??? hihi

hehehe ler du så du griner no??? hihi

Fatisk ja, med øyensvarte på hånda, ble sminket hos frisøren i dag og det glemte jeg nå, sikkert veldig svart rundt øynene også[:D]

Vi har ikke hatt sex på 3 uker, han kommer hjem ca. når jeg setter EL sprøyta, om en uke+, og så ikke sex før uttakk, så ikke sex før innsett, så ikke sex før det er gått 10 nye dager???
Så 1,5 måned+++ uten sex?????[&:]

Hehe, her forstår jeg at vi som ikke har begynt på noe behandling enda, må ha mye sex og bade som bare det, så vi tar igjen for den tiden vi ikke kan gjøre alt det koselige! Håper det vil gå bra med deg da VilSåGjerne! At du ikke går på veggene.. [:D]

Holder nok ut, men visst uttak blir forskjøvet en del (at jeg må gå lenger på sprøyta) kan det være han reiser ut igjen, og blir det 3 MÅNEDER[&:] Det er lenge det[&:]

Vi fikk beskjed om at samboer ikke skulle ha utløsning på tre dager før egguttak...Men ingen nevnte noe om at vi ikke kunne ha sex hverken under spraying eller sprøyting. Og ingen forbud etter egguttak og innsett osv. Vi fikk et ark der det sto at vi skulle leve helt som normalt etter uttak og innsett, også med tanke på sex. Men etter innsett ble det et naturlig opphold for vår del for jeg ble sår av crinone og progestan. Og det var jeg også en god stund etter medisin stopp...[:'(] 

Men som vi kanskje har funnet ut tidligere så får vi jo helt vilt forskjellig info fra sted til sted...merkelig dette syns jeg.. Vi driver jo på med det samme skulle man tro..

Det er nok lurt å unngå samleie, men kjære dere jenter; det finnes da andre måter å kose seg på [;)] Bruk fantasien[8D]

kødder du??????

dette skulle eg ha visst litt før for vi har ikke kost oss på en stund no......................... F***[:@]

signerer... har blitt lite i det siste...men søndag kveld hadde vi en koooosestund ja..så har jo jeg vært borte noen dager, så har ikke blitt tid..og om jeg ikke kan ha nå,siden jeg er etter dag 8, så blir det jo et par uker til neste gang...jaja. faen steike[:'(]

ORIGINAL: Babyhåp

Vi har ikke hatt sex på 3 uker, han kommer hjem ca. når jeg setter EL sprøyta, om en uke+, og så ikke sex før uttakk, så ikke sex før innsett, så ikke sex før det er gått 10 nye dager???
Så 1,5 måned+++ uten sex?????[&:]

[:D][:D][:D][:D] morsomme tråd dere jenter har laget dere[:D][:D][:D][:D]

Bare vent til spiren sitter hos dere , da skal dere se kos det blir med sex frem over hiihi

Først kommer kvalmen med spying, så kommer det med at DERE JENTER ikke har lyst ( redd for å miste spiren å sånn......) Så kommer den perioden det går ann og ha sex,  Men så kommer magen i veien , å så på slutten kommer det til ar mannen ikke vil, Redd for å hver borti minien osv........

bare ta en titt inne på marsforume, mange menn som streiker og me damer vet ikka ka sex e lenger hihi
men som det sise da , mange andre måtter å kose seg på, Så mannen får sitt da[;)]

Så dere har noe å se frem til [:D][;)][:D]

Back
Topp