Sex

MusikkNurket

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg er 19 uker på vei og magen har begynt å komme litt. I løpet av desember har jeg følt litt liv i ny og ne, og ikke hver dag. Nå har jeg ikke følt noe på fem dager og jeg ble ekstra bekymra når vi hadde sex og begge gangene var han på topp. Han lå også en liten stud (ikke mer enn noen minutter) oppå meg og magen. Er dette ok? Det gjorde ikke vondt eller noe.
Lurer også på om det er en måte å "vekke" babyen på hvis jeg blir veldig bekymra og trenger å kjenne at han er der. Eller er det en spesiell sitte/liggestilling som gjør det enklere å kjenne?
Kanskje ikke en overraskelse at jeg er førstegangs :p

Åh, jeg lurer også på det samme om det er en måte å vekke den lille på når man blir bekymra. Har liksom prøvd å dytte litt på magen i ny og ne, men foreløpig har jeg ikke klart å fremprovosere noe bevegelse der inne av det..
Har kjent liv hver kveld i flere dager nå, men i går var det ingenting å kjenne. Heller ikke hittil i dag.
Hender seg det blir litt fest om jeg drikker kaffe eller noe sukkerholdig, men heller ikke det har det blitt i dag eller i går..
Hater å bli så letta bekymra. :facepalm::smiley-ashamed004

Sex er helt trygt, så lenge man ikke kjenner ubehag. For å kjenne liv kan du sjekke kjennliv.no men baby har enda kjempestor plass å bevege seg på, så det kan være det lenge mellom man kjenner noe :happy:

På ul får man kald saft (med sukker) for å få bevegelse

Baby reager som oftes på både sukker og kalde drikker
Sex er som de skriver over trygt så lenge det ikke er ubehag.

Back
Topp