Sex..

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Hva tenker dere om sex nå i starten av nytt svangerskap? Her kan jeg kjenne på litt redsel for at det kan føre til SA (selv om jeg vet at det går helt fint), men etter utallige spontanaborter tidligere, samt MA nå i juli, så har jeg holdt meg unna enn så lenge. Til mannens fortvilelse, hehe :-)

Her har vi levd som vanlig og hatt sex flere ganger siden jeg ble gravid:rolleyes:. Har et avslappet forhold til det, men så har vi ikke opplevd SA/MA noen gang heller.

Vi har vel hatt sex to ganger etter positiv test. Lysten min er borte, det blør litt og jeg er veldig sliten både psykisk og fysisk. Søt dette sammen resulterer i at jeg ikke har lyst til å ha sex for øyeblikket.

Vi har to MA i 2019, så av en eller annen grunn føler jeg ikke for å ha sex akkurat nå, til min kjære manns fortvilelse. Skal ringe til gyn for tul når jeg er i uke 8. Dersom alt ser fint ut da blir vi nok å hoppe i høyet ved første mulighet. Sist jeg hadde MA hadde vi sex dagen før forje MA. Har sikkert ingen sammenheng, men man begynner jo å lure, da.....

Hatt sex som vi pleier, med mindre man ikke har ett risikosvangerskap eller fått beskjed om og være avholden så kan dem fleste leve som normalt forhold til sex. Men ingenting er feil eller galt, og ha sex og så være veldig redd gir jo ikke så mye.

Jeg blir mer lysten når alle disse hormonene svirrer og går..

Ser ikke noe problem med å ha sex, aldri opplevd noe ma/sa selv da. Og husker fra forrige gang at det var null problem i følge jordmor. Men har knapt hatt sex, pga er kvalm, og det blir værre etterpå, så orker ikke pga kvalmen.

Back
Topp