Hvordan forholder dere dere til sex nå tidlig i graviditeten? Det skal jo være helt trygt, og vi har hatt det et par ganger siden positiv test. Men nå i dag murrer det skikkelig etterpå. Er det helt ok? Har dere det sånn? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Får bare satse på at murringene er helt normale, de ga seg etter 5-10 minutter. Det SKAL jo være helt trygt, og jeg orker ikke sexstopp i 3-9 mnd 
Jeg syns også det var bedre. Det har vel med økt blodgjennomstrømming å gjøre. Men etter orgasme for meg murret det skikkelig noen minutterHar ikke merket forskjell, synes det er bedre som gravid![]()
Har ikke hatt noe blod eller noen andre tegn på at noe er galt, så satser på at det er greit 
Det er veldig vanligJeg syns også det var bedre. Det har vel med økt blodgjennomstrømming å gjøre. Men etter orgasme for meg murret det skikkelig noen minutterHar ikke hatt noe blod eller noen andre tegn på at noe er galt, så satser på at det er greit
![]()

Jeg syns også det var bedre. Det har vel med økt blodgjennomstrømming å gjøre. Men etter orgasme for meg murret det skikkelig noen minutterHar ikke hatt noe blod eller noen andre tegn på at noe er galt, så satser på at det er greit
![]()

Ja, det er vel detMurringer etter orgasme er veldig vanlig enten man er gravid eller eiMan trekker sammen musklene så kraftig at det kan forekomme smålige menssmerter etterpå. Helt normalt
![]()

Ah, skjønner! Alltid skummelt med sånne ting. Spesielt når man er gravidJa, det er vel detHar bare aldri kjent det før
![]()