Sex

hoppestokken

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvordan forholder dere dere til sex nå tidlig i graviditeten? Det skal jo være helt trygt, og vi har hatt det et par ganger siden positiv test. Men nå i dag murrer det skikkelig etterpå. Er det helt ok? Har dere det sånn? :shy:

Jeg har ikke klart på grunn av kvalmen, men det skal være helt trygt! De sier at hvis man begynner å blø så skal man holde opp for en periode, men det skal ikke være farlig det heller.

Jeg har ikke prøvd ennå... jeg driver og kvinner meg opp, for det kan ikke være sånn at vi dropper sex i halvannet år fremover heller. Såååeh. Jeg har lite å bidra med, annet enn at jeg er ei pingle som er livredd for at knøttet skal ta skade av sex, selv om jeg vet utmerket godt at det ikke er farlig. :smiley-angry026

Eller tanken på at sex fører til abort? Jepp der befinner jeg meg:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Har ikke orket. Vært kvalm, oppblåst, obstipert, trøtt osv... å med en to åring fra før og jobbe fult, d er ikke overskudd til sex i hverdagen akkurat nå :smiley-chores011:sleep002

Her var det ikke mange oppløftende svar :hilarious: Får bare satse på at murringene er helt normale, de ga seg etter 5-10 minutter. Det SKAL jo være helt trygt, og jeg orker ikke sexstopp i 3-9 mnd :hungover:

Jeg merket type EL-smerter/ vondt ved eggstokken i noen stillinger og litt murringer etterpå. Tviler på at det er farlig:)

Har ikke merket forskjell, synes det er bedre som gravid :oops:

Har ikke merket forskjell, synes det er bedre som gravid :oops:
Jeg syns også det var bedre. Det har vel med økt blodgjennomstrømming å gjøre. Men etter orgasme for meg murret det skikkelig noen minutter:nailbiting: Har ikke hatt noe blod eller noen andre tegn på at noe er galt, så satser på at det er greit :happy:

Jeg syns også det var bedre. Det har vel med økt blodgjennomstrømming å gjøre. Men etter orgasme for meg murret det skikkelig noen minutter:nailbiting: Har ikke hatt noe blod eller noen andre tegn på at noe er galt, så satser på at det er greit :happy:
Det er veldig vanlig ;) murrer veldig for meg og etter O.. :) spesielt når jeg var langt på vei sist.:facepalm:

Murringer etter orgasme er veldig vanlig enten man er gravid eller ei :) Man trekker sammen musklene så kraftig at det kan forekomme smålige menssmerter etterpå. Helt normalt:happy:

Helt normalt med murringer ☺️ Jeg hadde dog en ekkel opplevelse i natt etter sex hvor jeg våknet med enorme kramper i magen. Klarte å kare meg på toalettet og begynte å kaldsvette, fikk skikkelig øresus og innsnevret syn. Det er vanlig for meg å oppleve om jeg besvimer. Ble skikkelig dårlig i magen også. Hylte på mannen syv ganger uten reaksjon så da måtte jeg ringe han. Gikk jo helt fint, men skikkelig skummelt, og har kanskje ikke noe sammenheng. Fikk litt skrekken etter den opplevelsen, men kan nesten ikke la være å ha sex i åtte måneder til heller da

Hatt sex flere ganger dager før positiv test som har gitt noen medium sterke murringer, siste gangen før positiv test kom det noe lyserødt blod i sekretet etterpå. Følte også at det var noe rart nedi der, og det viste seg en dag etter at jeg var gravid. Tenkte ikke på dette som noe farlig, bare naturlig egentlig:D

I avdeling for «vi deler av våre liv til felleskapets beste» - hvordan går det med damene på dette tema?
Vi prøvde i går, første gang siden pos test, og det kan faktisk anbefales :hilarious: Helt supert var det! Ingen murring eller blødning etterpå.

Får alltid murringer etter sex når jeg er gravid :P
Hatt det et par ganger siden positiv test.

Har hatt det en gang til siden jeg startet denne tråden, det gikk bedre da :) Bra var det forsåvidt begge gangene, men etter den siste hadde jeg mye mindre murringer:D Så det bekymrer meg heldigvis ikke så mye lenger ;)

Back
Topp