Sex

Bea1992⭐️

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Samboeren min har i det siste spurt meg opp til flere ganger om vi skal ha sex. Jeg, som til vanlig er veldig glad i sex, har sagt nei, både fordi jeg ikke har lyst, men også fordi jeg har en frykt for at det skal sette i gangen en SA.. Er det flere som deler denne frykten med meg? Og til dere som har hatt sex, har det vært noe problem? Evt. Begynt å blød litt og slikt? :-)

Ingen ting i veien for å ha sex... Aldri hørt om at det er skadelig på noen måte. Når magen blir større er det ikke alle stillinger som er behagelige eller gjennomførbare men. Har du lyst er det bare å kjøre på ;)

Samboeren min har i det siste spurt meg opp til flere ganger om vi skal ha sex. Jeg, som til vanlig er veldig glad i sex, har sagt nei, både fordi jeg ikke har lyst, men også fordi jeg har en frykt for at det skal sette i gangen en SA.. Er det flere som deler denne frykten med meg? Og til dere som har hatt sex, har det vært noe problem? Evt. Begynt å blød litt og slikt? :-)

Ååhhh!! Sånn har jeg det også. Han er kjempe lysten stakkars, og jeg har null lyst og er redd for SA. Vet det er en irrasjonell frykt men allikevel.

Ååhhh!! Sånn har jeg det også. Han er kjempe lysten stakkars, og jeg har null lyst og er redd for SA. Vet det er en irrasjonell frykt men allikevel.
Jaa!:sorry: Syns liksom det er trist å avvise han hver gang også.. men klarer ikke.. Er som sagt kjempe redd for å miste. Og hvis jeg mister etter sex kommer jeg til å slite med skyldfølelse :-(

Jaa!:sorry: Syns liksom det er trist å avvise han hver gang også.. men klarer ikke.. Er som sagt kjempe redd for å miste. Og hvis jeg mister etter sex kommer jeg til å slite med skyldfølelse :-(

Akkurat sånn har jeg det også! Har mister før og det er så vondt å gå igjennom det.
Jeg tilbyr andre ting enn vanlig sex og han er vel litt fornøyd med det.

Det er ingen fare for SA etter sex :) Jeg forstår at mange er skeptiske, men det er ikke farlig. Embryoet eller fosteret ligger godt beskyttet i livmoren. Bytt stilling hvis det er ubehagelig. Hvis du ikke har lyst til å ha sex, er det helt greit å la være. Bare husk å fortsatt være kjærester, og gjør andre intime ting som ikke trenger å innebære at han er inni deg :)

Jeg har spontan abortert maaaange ganger, og det siste jeg er redd for (heldigvis) er å ha sex :-) Det er tvert imot, sex får meg til å slappe av :-) Hehe! Men om det var slik i andre eller tredje graviditet, vet jeg ikke.. men nå er det heldigvis slik :-)

Akkurat sånn har jeg det også! Har mister før og det er så vondt å gå igjennom det.
Jeg tilbyr andre ting enn vanlig sex og han er vel litt fornøyd med det.
Da har vi gått igjennom det samme - og er det som skremmer meg..
Spurte i stad om jeg heller kunne gjøre noe med han, men det ønsket han ikke..:/ Får se om jeg klarer å venne meg til tanken om at det i alle hovedsak ikke skal være ferdig.. Men kan ikke love noe:(:playful:

Det er ingen fare for SA etter sex :) Jeg forstår at mange er skeptiske, men det er ikke farlig. Embryoet eller fosteret ligger godt beskyttet i livmoren. Bytt stilling hvis det er ubehagelig. Hvis du ikke har lyst til å ha sex, er det helt greit å la være. Bare husk å fortsatt være kjærester, og gjør andre intime ting som ikke trenger å innebære at han er inni deg :)
Takk! Det hjelper veldig å lese dette!:Heartblue Det gjør det litt lettere å tenke positivt på det å ha sex, fremfor å være redd!:-)

Jeg har spontan abortert maaaange ganger, og det siste jeg er redd for (heldigvis) er å ha sex :) Det er tvert imot, sex får meg til å slappe av :) Hehe! Men om det var slik i andre eller tredje graviditet, vet jeg ikke.. men nå er det heldigvis slik :)
Som jeg skrev til hun over, blir jeg veldig beroliget av det dere skriver! Det gjør at mye av frykten for å ha sex forsvinner. For det er jo ikke slik at jeg ikke har lyst på sex, men jeg har ikke hatt lyst på sex fordi jeg har vært redd for å framprovosere en SA. Vi mistet i uke 10 i høst, så det sitter nok litt i det også..

Samboeren min har i det siste spurt meg opp til flere ganger om vi skal ha sex. Jeg, som til vanlig er veldig glad i sex, har sagt nei, både fordi jeg ikke har lyst, men også fordi jeg har en frykt for at det skal sette i gangen en SA.. Er det flere som deler denne frykten med meg? Og til dere som har hatt sex, har det vært noe problem? Evt. Begynt å blød litt og slikt? :)

vi har mye mer sex nå når jeg er gravid enn vanlig. ingen problem :) sexen er myyye bedre da :-P og som det er skrevet tidligere - med mindre legen gir deg forbud så er det bare å kjøre på! det er ikke farlig. og småblødninger etterpå er ikke farlig de heller. det er kun tynne slimhinner som gjør at man blør lettere. det gjelder også i nesa :-)

Som jeg skrev til hun over, blir jeg veldig beroliget av det dere skriver! Det gjør at mye av frykten for å ha sex forsvinner. For det er jo ikke slik at jeg ikke har lyst på sex, men jeg har ikke hatt lyst på sex fordi jeg har vært redd for å framprovosere en SA. Vi mistet i uke 10 i høst, så det sitter nok litt i det også..

Har du fortalt dette til din kjære? <3

Er overhoved ikke redd for at sex skal ende i SA. Altså, mitt/vårt sexliv skal ikke dabbe av pga svangerskap. Da tror jeg vi blir stein hakke gærne begge to

Er overhoved ikke redd for at sex skal ende i SA. Altså, mitt/vårt sexliv skal ikke dabbe av pga svangerskap. Da tror jeg vi blir stein hakke gærne begge to
Hæhæh!:playful: Enig i at det kan ende i galskap om man skal holde seg i 12 uker (pga. Det er de usikre ukene):playful:

Back
Topp