Sex!

Mami1

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
For min del har jeg i det siste slitt med kvalme, Vært trøtt og influensa og kjenner at lysten absolutt ikke er der, synes så synd på mannen... Hvordan har deres lyster Vært siden dere fant ut at dere var gravide?:)

For min del har jeg i det siste slitt med kvalme, Vært trøtt og influensa og kjenner at lysten absolutt ikke er der, synes så synd på mannen... Hvordan har deres lyster Vært siden dere fant ut at dere var gravide?:)
Her har det vært null sex, litt fordi jeg er sliten, kvalm og uggen og litt fordi vi har mistet veldig mange ganger før og derfor vil vente en stund til vi er mer sikker :-) Men lysten kommer og går litt da, formen er ikke akkurat sprudlende så da blir ikke lysten på sex topp heller:hilarious:

Helt fraværende. Har ikke hatt sex siden jeg fikk positiv test. Er så redd for å blø, selvom jeg vet at det ikke nødvendigvis har noe med SA å gjøre. Men orker ikke utsette meg for det.

Her går jeg på Crinone (IVF) og er sliten så det har praksis vært null selv om begge har hatt lyst. I tillegg så hadde jeg MA sist og er så redd for å ødelegge, så venter nok noen uker til!

Null sexlyst her også, men kan ikke regne med noe annet med kvalmen og slitenheten osv. Men mannens sexlyst er større enn noen gang[emoji23] så typisk altså[emoji23]

Vi har litt mindre sex enn før pga litt kvalme og tretthet og sånt, og det at jeg er redd for å blø.. men dersom vi bruker godt med glidemiddel går det fint, og jeg prøver å ta meg av mannen innimellom, for jeg synes jo litt synd i han :rolleyes:

Har hatt dårlig form i flere uker nå, så har vært eksterne sjeldent til å være oss, kanskje bare en gang i uka. Men igår var jeg i god form å kunne endelig ta initiativ selv, som gjorde kjæresten ganske lykkelig etter å ha blitt avvist utallige ganger de siste ukene [emoji28]

Lysten er helt fraværende etter positiv test, fordi jeg er så redd for å blø osv.. Men må vel bare innse snart at sex ikke er farlig, ellers blir vel mannen veldig frustrert etter hvert

Det blir vel likt som ved sist svangerskap, tror jeg kan telle på en hånd antall ganger vi hadde sex iløpet av hele svangerskapet Ingen lyst hos verken meg eller mannen. Men vi har begge et stort behov for mye kos, spooning og omsorg

Back
Topp