Sex?

Rillrall

Betatt av forumet
Har dere mye sex med typen nå disse dager? ;) Er nesten redd for å ødelegge og forstyrre oppi der jeg nå så tidlig xD
 
Ja, haha ;)
 
Haha, jeg også er livredd for å forstyrre! Har bært frem en baby før og vet jo at det går helt fint, men vil liksom ikke røre oppi der før etter tul i neste uke :)
 
Vi overlevde den dørstokkmila i helgen da minu var hos besteforeldre. Men mye sex blir det ikke, for jeg legger meg jo omtrent likt som 4-åringen for tida [emoji23][emoji23]
 
Godt å høre det ikke bare er meg! Heldigvis så har jeg fortalt det slik jeg føler det til han å han er heldigvis veldig forståelsesfull:p selv om jeg tipper han begynner å bli utolmodig :D
 
Kan vel ikke skryte på meg noe heftig sengeliv her eller, men har prøvd å få til to ganger i uken. Må avvende mannen :joyful: fra å få altfor mye til ingenting gjør han litt gal. Så vi har gjort det, men ganske så forsiktig. Er redd for å plutselig blø og at jeg ødelagt slimproppen og alt:dead:
Signerer at det kommer til å ta seg opp så fort jeg får sett at det er liv der inne ;)
 
Vi hadde heftig sex når jeg var gravid med første [emoji14] flere ganger for dag.. uff.. nyforelsket og greier [emoji14] nå er vi litt mer varsomme og bevisst
 
Jeg har ikke sexa siden 6 januar :wideyed: Har ikke litt lyst engang, totalt fraværende sexlyst :eek:
 
Her har det vært tørke. Vi gikk gjennom prøverør behandling, så var ingen sex før innsett og ikke etter grunnet smerter og infeksjonsfare.

Nå når vi endelig har fått positiv test er vi redd for å gjøre noe om det skulle gå galt :facepalm: Han mer enn meg egentlig, men har mye ubehag på kveldene og er verdens trøtteste, så blir liksom ikke stemning for det.
 
Jeg er så trøtt, tørr og oppblåst at jeg er ikke veldig gira om dagen :p Jeg vet at det er helt trygt, og gjorde meg ikke noe av det forrige svangerskap. Jeg er heller behjelpelig med andre ting for mannen, og plutselig blir jeg litt gira også :D
 
Back
Topp