Sex?

Pernillemarie

Blir kjent med forumet
Er det bare her det er tørketid?
Tror nok hverken jeg eller mannen har så lyst for tiden, men blir jo ikke akkurat noe på en stund etter fødselen heller..
Hadde jo vært fint med litt nærhet av og til :P

Det går litt opp og ned, regner med det tar seg litt opp etter hvert som termin nærmer seg. Men er ikke verre enn å ta initiativ om det er noe man savner :) Det tar jo ofte litt tid før man er klar etter fødsel, greit å gjøre det mens man fortsatt kan :P

Mannen er redd for at baby skal kjenne det. Men jeg kunne godt tenke meg litt nærkontakt. I tillegg føler jeg meg så stor og lite attraktiv, så det hadde vært hyggelig med en bekreftelse på at han synes jeg er ok. :/

Har lyst, men er ikke akkurat veldig behagelig så blir dårlig med d:confused: men vil nok prøve noen ganger før termin :p

Mannen er redd for at baby skal kjenne det. Men jeg kunne godt tenke meg litt nærkontakt. I tillegg føler jeg meg så stor og lite attraktiv, så det hadde vært hyggelig med en bekreftelse på at han synes jeg er ok. :/
Akkurat samme her :( mannen tør ikke av redsel for å poke baby :) selv har jeg heller ikke særlig lyst... Dog er jeg mer bekymret for at vi begge skal glemme hvordan det faktisk er iom at det blir en stund i etterkant av fødselen vi ikke kommer til å kunne ha oss heller. Litt kinkig det der, synes jeg :( Vanskelig å skulle pushe på noe man ikke er keen på selv heller...

Mannen lar seg ikke stoppe av en baby [emoji14] Så lenge jeg har lyst og kroppen er med på det, med rygg og bekken og alt, så har vi fortsatt sex. Og om vi ikke har sex, så gjør vi andre ting for å tilfredsstille hverandres behov. Det er ikke like regelmessig som det var, med meg som er sliten og har vondt, han som blir sliten og en ettårig i naborommet som ikke alltid sover hele kvelden og natta. Gleder meg dog veldig til å kunne kose uten den store magen! :D

Mannen lar seg ikke stoppe av en baby [emoji14] Så lenge jeg har lyst og kroppen er med på det, med rygg og bekken og alt, så har vi fortsatt sex. Og om vi ikke har sex, så gjør vi andre ting for å tilfredsstille hverandres behov. Det er ikke like regelmessig som det var, med meg som er sliten og har vondt, han som blir sliten og en ettårig i naborommet som ikke alltid sover hele kvelden og natta. Gleder meg dog veldig til å kunne kose uten den store magen! :D
Samme her ;) bare at vi har ikke 1 åring som er våken på natta. Så er vel mer jeg som er sliten, og at han gladelig venter til jeg har lyst.. :D

Samme her ;) bare at vi har ikke 1 åring som er våken på natta. Så er vel mer jeg som er sliten, og at han gladelig venter til jeg har lyst.. :D
Tihi, sånn var det for oss forrige gang :) Vi hadde en del mer sex da på denne tiden sist, enn i dette svangerskapet. En merker at en er småbarnsforeldre :) Men syns det er viktig å huske på hverandre for det, så får man kose som man orker.

Ja det jeg er mest redd for er at vi skal glemme den siden av hverandre, er jo snakk om måneder uten liksom.
Og det er ikke så lett å ta initiativ til noe man ikke egentlig har så lyst på heller. Vil aler helst sove :P Og omtrent hver gang jeg skal skifte stilling eller i det hele tatt bevege meg så får jeg kynnere, det er litt turn off :P

Doggie-style og ligge på siden funker jo bra når magen er så stor. Blir ikke noe poking på babys heller siden det på en måte skjer mer under livmora. I tillegg tenker jeg at når det faktisk går bra at et barn uheldigvis kom til å hoppe oppå gravidemagen til ei her inne og DET gikk bra, ja så merkes knapt en penis inni der :D.

Tror de mannfolka har VEEEELDIG stor tro på sitt eget utstyr, nærmest som et oljebor... For all del bra med god selvtillitt, men det får da være måååååte på ;):laughing025 ( ert, ert).

Doggie-style og ligge på siden funker jo bra når magen er så stor. Blir ikke noe poking på babys heller siden det på en måte skjer mer under livmora. I tillegg tenker jeg at når det faktisk går bra at et barn uheldigvis kom til å hoppe oppå gravidemagen til ei her inne og DET gikk bra, ja så merkes knapt en penis inni der :D.

Tror de mannfolka har VEEEELDIG stor tro på sitt eget utstyr, nærmest som et oljebor... For all del bra med god selvtillitt, men det får da være måååååte på ;):laughing025 ( ert, ert).
Ha ha ha nemlig!! Om de virkelig tror at de kan poke borti babyen(!) Da har de enten for lite kunnskap om kvinnelig anatomi, eller for stor selvtillit til eget utstyr :D

Her går det mnd'er mellom :(
Det har blitt minimalt etter eg ble gravid, eg har hatt ekstrem sv skaps kvalme og når den forsvant kom bekkenløsningen.Men må prøve å få meg noe før babyen kommer om en mnd for eg kjenner jo at lysten er der :p

Haha!! Ler meg ihjel her :p haha :D

Lysten her har blitt større, og vi har vært mye mer aktiv de siste 5 månedene enn før graviditeten.

Her er det tørke sidan juni, men det kan jo ha nåke å gjere med det at eg er singel, haha :D

Nå er den gutten så aktiv i magen at det er direkte turn off, altså han sparker så jeg blir kvalm! Har ikke kjent makan jeg! Helt raptus!!

Kraftige kynnere av den minste bevegelse, crazy sparke-baby når eg ligge i ro. Blir ikkje masse lysten av slikt. :-P

Back
Topp