Sex..

Gulsløyfe

Glad i forumet
Ja, hvordan er det med det nå etter positiv test? Jeg kjenner at lyssten er laaangt borte, også er jeg livredd noe skal skje.. Vet jo at det ikke er noe fare, men tanken er der uansett...

Har og møsta løsta. Kanskje den kommer tilbake :) men syns det er rart å skulle ha sex med ongen min i magen.

Her er den som før :)

Lysten ikke borte, men mannen er på jobb 3-4 uker om gangen :p så blir no leeenge i mellom av og til.... Men jeg aner ikke hvordan han ser på det når han kommer om 1 1/2 uke.... En venninne av meg hadde ikke sex en eneste gang etter at hun fant ut at hun var gravid for mannen var redd for å skade noe!! Hun hadde fortsatt lysten og ble meget frustrert etter de mnd :p

På topp.. :p

Lysten ikke borte, men mannen er på jobb 3-4 uker om gangen :p så blir no leeenge i mellom av og til.... Men jeg aner ikke hvordan han ser på det når han kommer om 1 1/2 uke.... En venninne av meg hadde ikke sex en eneste gang etter at hun fant ut at hun var gravid for mannen var redd for å skade noe!! Hun hadde fortsatt lysten og ble meget frustrert etter de mnd :p
Huff hørtes frustrerende ut :P
Stakkars venninnen din :p!!!

Ikke noe forandring på den fronten ennå. Men blir d som sist så blir det fort slutt når lillen sine spark kjennes:-P

Mannen ville ikke ha sex i en uke etter vi fikk positiv test, men i dag fikk jeg endelig overtalt ham ;) Kjenner lysten er helst mer enn på topp, merkelig det der! Er ganske trygg på at vi ikke kan skade nurket, fikk nesten oppfordring fra legen om å bare kose oss mens vi kan :) Har en fantastisk lege!

Trøttere enn til vanlig, så da får vi legge oss litt før, slik at jeg har energi til sex. Viktig å pleie parforholdet :) Vi blir begge potte sur om vi ikke har sex på to-tre dager, uavhengig av graviditet. Hadde sex til jeg fødte sist gang, selv om jeg ble skikkelig andpusten. Hehe :p Blødde ikke en dråpe hele svangerskapet, så tror ikke sex kan skade. Ble slutt på kjappisene i dusjen, for da fikk jeg blodtrykksfall og holdt på å gå i bakken...

Er som før hittil hvertfall :) Håper det forblir sånn! Blir nedfor om det er en dag det ikke blir kos :P Synes faktisk sex er bedre nå når jeg er gravid :o Trodde ikke det skulle gå an.

Last edited:
Lysten er borte hos meg, han vil men tørr ikke... Vi har hatt en gang sia jeg ble gravid og da var d rundt 6 uker siden sist.. Forhåpentligvis blir d bedre i 2. Trimester

Har ikke blitt noe til nå, men sikkert snart. Hadde bra med lyst sistgang, etter at kvalmen gav seg. Ble litt ødelagt av bekkenløsninga etterhvert.

Back
Topp