Sex

Mimi87

Elsker forumet
Heisann:) en nedside med graviditeten (om man kan kalle det det) er at mannen ikke vil ha sex enda,han er så redd for å skade den lille♡ jeg vil jo gjerne, men ønsker også og respektere hans ønske. Er jo første gangen for oss så vi vet jo ikke helt hva som går og ikke, og det verste nå ville jo vært å miste.. noen tips, råd eller info?:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi googlet det her om dagen og sex skal ikke være skadelig og de fraråder ikke sex, selv i starten. Unntaket er hvis man har mistet flere ganger. Da var det flere steder jeg leste at man ble frarådet i starten...

Så få gubben til å Google det, så lar han seg kanskje overtale... ;)

Lykke til! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eneste eg har lest ikkje e bra e vibrator :p greit på klitoris men ikkje inni :p hehe

babyjente 27 Juli ♡
 
Eneste eg har lest ikkje e bra e vibrator :p greit på klitoris men ikkje inni :p hehe

babyjente 27 Juli ♡

Hehe... Kjekt å vite... ;) men siden vi alle venter bebis har vi vel annet å kose oss med.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke farlig nei, med mindre man har komt langt og det er fare for tidlig fødsel etc.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hatt så mye sex når vi prøvde vi så nå er jeg litt lei, haha :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Skal ikke være forbundet med noen fare dersom du ikke har kjente problemer som kort livmorhals etc lærte jeg i forrige svangerskap.

Forrige svangerskap hadde jeg en type som heller ikke ville ha sex, men han syntes det var ekkelt å tenke på at det var et barn inni magen.

Jeg og mannen derimot har et veldig bra samliv
Men jeg var forberedt på at også han kanskje syntes det var ubehagelig så jeg arbeidet aktivt før vi ble gravide med at sex ikke er skadelig med mindre en får påvvist og ilagt forbud fra lege.
Jeg tror det er det eneste som kan hjelpe. Snakke om det. :)
 
Ja tenker å ta han med til legen når jeg skal dit, så kan han spørre henne hvis han lurer på noe;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her har vi ikke hatt sex siden el. Innerst inne vet jeg jo at sex ikke er farlig, men alle gangene jeg har mista har blødningen startet etter sex. Mulig tilfeldig men tør ikke ta sjansen.
Pluss at dersom man har en truende abort får man jo sexforbud. Så ligger jo noe i det.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg fant faktisk flere steder som sa at hvis man hadde mistet flere ganger så anbefalt de å avstå fra sex i starten... Vi tar iallefall ingen sjanser... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fant faktisk flere steder som sa at hvis man hadde mistet flere ganger så anbefalt de å avstå fra sex i starten... Vi tar iallefall ingen sjanser... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja nettopp. Tar heller ingen sjanser. Venter til vi er helt sikker på at den er godt festet, og sett et hjerte banke på ul :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Ja nettopp. Tar heller ingen sjanser. Venter til vi er helt sikker på at den er godt festet, og sett et hjerte banke på ul :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Nettopp, det jeg tenker også. :) Har ikke lyst til å virke som en hysterisk hønemor og tror egentlig ikke jeg er det heller, men når man har mistet noen ganger så setter det sitt preg på en også. Og så langt ser det ut til å funke i alle fall. :) Selv om det muligens hadde gjort det uansett.. ;)
 
Jeg hadde og vært redd om jeg vet jeg hadde hatt mange aborter så jeg ser ikke på noen som hysteriske av den grunn :)
 
Back
Topp