Sex....

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Er det noen som har prøvd seg på det? Har hørt at man blir veldig tørr når man ammer, er det tilfelle ell? Har veldig lyst til å prøve igjen, men er redd det skal være veldig ubehagelig... Og merket mennene om det var veldig "annerledes" nedi der? :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har faktisk hatt sex flere ganger allerede. 7 uker og 4 dager siden fødsel. Nå hadde jeg ks da, så ikke skjedd noe forandringer der nede. Og ikke vært noe problemer ellers.

Ks her også.. Og hatt sex flere ganger. Men har brukt kondom da. Har ikke merket at det har blitt noe tørrere, men jeg fullammer ikke da. Kanskje derfor? :-) de første par-tre gangene var det som om han butta i noe (var ikke vondt, men merket det liksom kom borti noe som ikke har vært der før). Men er ikke sånn nå lenger, og aner ikke hva det kan være. Han merket ikke noe til det! ;-)

Ks her også.. Og hatt sex flere ganger. Men har brukt kondom da. Har ikke merket at det har blitt noe tørrere, men jeg fullammer ikke da. Kanskje derfor? :-) de første par-tre gangene var det som om han butta i noe (var ikke vondt, men merket det liksom kom borti noe som ikke har vært der før). Men er ikke sånn nå lenger, og aner ikke hva det kan være. Han merket ikke noe til det! ;-)

Her har vi prøvd ett par ganger (6 uker etter fødsel) men var litt ondt så var til gyn om fikk beskjed at der æ revnet innvendig ikke er helt ferdig grodd derfor var det ondt!! Så utroli kjedelig. Ellers så var jeg ganske stram;-) hehe. Ellers alt normalt;-)
Gledes til at d e ferdig grodd;-)

Åja :) 6 uker her, men tør ikke enda. Mannen har gitt uttrykk for at han savner det...synes litt synd på han men er så redd for at det vil gi smerter :(

Åja :) 6 uker her, men tør ikke enda. Mannen har gitt uttrykk for at han savner det...synes litt synd på han men er så redd for at det vil gi smerter :(

Du må selvfølgelig ville det sjøl, men det er jo bare bli enige/prate om at du er litt redd det skal gjøre vondt men har litt lyst. Ta det veldig rolig og du kan styre showet. Gjør det vondt så avbryt og prøv en annen gang? :-) men som sagt du må ville det sjøl. Jeg har hørt om de som omtrent ikke var hjemmat før de hoppa i høyet, og de som gikk et halvt år. Og alt mellom de to er nok normalt ;-)

Du må selvfølgelig ville det sjøl, men det er jo bare bli enige/prate om at du er litt redd det skal gjøre vondt men har litt lyst. Ta det veldig rolig og du kan styre showet. Gjør det vondt så avbryt og prøv en annen gang? :-) men som sagt du må ville det sjøl. Jeg har hørt om de som omtrent ikke var hjemmat før de hoppa i høyet, og de som gikk et halvt år. Og alt mellom de to er nok normalt ;-)
Enig:-)

hatt sex her og, 6 uker etter fødselen. Var strammere og vondere, jeg revna masse og ble klippt. Men gikk greit, jeg styrte showet ved å sitte på toppen :smiley-ashamed005 :smiley-ashamed005 hihi, sorry for mye detaljer :P men da gikk det veldig bra egentlig, tror han var reddene enn meg ;)

Her er det omvendt. Jeg har følt meg klar en uke og to jeg, men her er det mannen som holder tilbake. Hvorfor aner jeg ikke, men han virker ikke særlig interessert. Ikke så morro det heller :p :/

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tørr ikke enda, føler ikke det er ferdig grodd. Fikk to dype rifter, og tråden forsvant først forrige uke.

Tok sjansen og prøvde i helga, det gikk egentlig ganske bra:) Heldigvis:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Må si du e heldig;-) Var te gyn for å få sjekket siden det gjorde ondt æ og fikk beskjed om at arret til rifta innvendig ikke var helt grodd. Så må vente litt til før vi prøver igjen:-( hehe

Vi gjorde det 11 dager etter fødsel og det gikk veldig bra:)

Back
Topp