Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
her har det heller vært dårlig med det ja. men nå jobber mannen på sjøen og er borte 4 uker om gangen og da, så det blir ikke akkurat noe mer sex av det samtidig så har jeg mista lysta på det fullstendig! så det skal bli spennende å se hvordan det blir når han kommer hjem om en ukes tid 3 mnd siden sist nå så
neei.. det er vel ganske normalt her tror jeg, var litt slapt i starten av svangerskapet da hormonene styra som verst, og jeg var både kvalm og sliten Men nå er det mer stabilisert ;-)
Mon tro om bekkenløsninga etterhvert tar livet av sengekosen igjen da
Det har egentlig vært helt normalt frem til nå. Mn siden jeg begynte å blø så fikk vi ikke lov å ha sex på 2 uker... Å mannen mente at han ikke turte nerme seg den delen resten av svangerskapet! Håper han bare tullet... For det er leeeenge det!
Her har d vert normalt fram til for ei veke siden...(er i veke 13 no) så plutselig forsvant lysta... håper jo den kjem igjen,for no byr d faktisk nesten i mot.. andre som har d sånn?