Sex?!

gutt11og?

Elsker forumet
Ja, hvordan går det på den fronten hos dere nå?:)
Her har formen begynt å komme seg (4 uker tidligere en forrige gang), så nå er min mann meget fornøyd :p

Har ikke vært dårlig, så det har fungert ganske normalt ;)

Det har fungert veldig fint her heldigvis :)

Har vært dårlig, så det har vært litt opp og ned i det siste, kan man si. Men nå begynner det å komme seg:)

her har det heller vært dårlig med det ja. men nå jobber mannen på sjøen og er borte 4 uker om gangen og da, så det blir ikke akkurat noe mer sex av det :-p samtidig så har jeg mista lysta på det fullstendig! så det skal bli spennende å se hvordan det blir når han kommer hjem om en ukes tid :-p 3 mnd siden sist nå så :-p

neei.. det er vel ganske normalt her tror jeg, var litt slapt i starten av svangerskapet da hormonene styra som verst, og jeg var både kvalm og sliten :-P Men nå er det mer stabilisert ;-)
Mon tro om bekkenløsninga etterhvert tar livet av sengekosen igjen da :-P

Hohoho! Her er det heller typen som sier nei enn meg. ;-)
Mine hormoner gjør at jeg er som en nysgjerrig tenåring :P Hahaha

Det har egentlig vært helt normalt frem til nå. Mn siden jeg begynte å blø så fikk vi ikke lov å ha sex på 2 uker... Å mannen mente at han ikke turte nerme seg den delen resten av svangerskapet! Håper han bare tullet... For det er leeeenge det!

Her har d vert normalt fram til for ei veke siden...(er i veke 13 no) så plutselig forsvant lysta...:( håper jo den kjem igjen,for no byr d faktisk nesten i mot..:( andre som har d sånn?

Har vært og er veldig kvalm, sliten og trøtt, men sexlysten er på topp for det om. :-)

Back
Topp