Sex??

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Har dere mindre sex nå som dere er gravide? Merker selv d har blitt mindre etter all kvalmen og trøtte dager :/
Gikk fra 4-5 ganger i uka til kanskje 1 gang i uka :p

iPhone via app

Ja, nå har det blitt det. Blør litt etter hver gang, og det setter en demper hos meg, selv om jeg vet det ikke har noen betydning. Kanskje det roer seg etterhvert :)

Ja, nå har det blitt det. Blør litt etter hver gang, og det setter en demper hos meg, selv om jeg vet det ikke har noen betydning. Kanskje det roer seg etterhvert :)

Skjønner d godt siden du blør etter kver gang, hadde nok satt en demper på ting her og da :/

ja sex er vel noe av det siste jeg har tenkt på i det siste :P ikke hatt det så mye i de første mnd når jeg har vært gravid tidligere heller ;)

Motsatt, kan ikke få nok jeg .. :smiley-ashamed008 :smiley-ashamed008
Sånn var det sist jeg gikk gravid også, til tross for at jeg føler meg helt på trynet og er ubrukelig trøtt. :P

En ting som hjalp for oss når sexen begynte å dabbe av, var å rett å slett legge seg naken.. Da blir det bare til at vi ikke klarer å la vær:) Også må ikke vi jentene være så kjappe til å si nei, for det som er problemet hos mange er at det å sette igang kan være tiltak, men det tar jo ikke så lang tid før man er med på det sjøl om man bare lar han prøve å holde på litt:) Sex er veeeeldig viktig i et forhold syns jeg:) Jeg føler at god kommunikasjon og et bra sexliv er en av de viktigste tingene for å ha et bra forhold:) Det blir så mye dårlig humør uten de tingene:/

En ting som hjalp for oss når sexen begynte å dabbe av, var å rett å slett legge seg naken.. Da blir det bare til at vi ikke klarer å la vær:) Også må ikke vi jentene være så kjappe til å si nei, for det som er problemet hos mange er at det å sette igang kan være tiltak, men det tar jo ikke så lang tid før man er med på det sjøl om man bare lar han prøve å holde på litt:) Sex er veeeeldig viktig i et forhold syns jeg:) Jeg føler at god kommunikasjon og et bra sexliv er en av de viktigste tingene for å ha et bra forhold:) Det blir så mye dårlig humør uten de tingene:/

Er noe i det du sier her.. vi kan være veldig raske til å si nei :P og sex er viktig for et forhold :) men jeg har opplevd ofte iløpet av de 3 første mnd som gravid, så har det ofte vært et lite ubehag å ha sex :( noen slags stikkinger nederst i magen mens man holder på og etter sexen.. nesten som om "veien inn" er kortere den tiden.. men etter uke 15 så har det blitt bedre :D og da kan man fort bli hekta igjen :P haha.. sånn har det vært for meg alle gangene jeg har vært gravid :P

har hatt ganske grei sexliv og lyst... men denna helga har det ikke blitt no... står ikke på lysta... men tørr ikke...

helga har blitt litt anderledes og skumlere enn forhåpa.

Her et det lite siden jeg ofte blør en del etter sex og da kan jeg heller la være :) Blir litt redd hver gang

har hatt ganske grei sexliv og lyst... men denna helga har det ikke blitt no... står ikke på lysta... men tørr ikke...

helga har blitt litt anderledes og skumlere enn forhåpa.
Har du ikke hatt ei fin helg? :(

Er noe i det du sier her.. vi kan være veldig raske til å si nei :P og sex er viktig for et forhold :) men jeg har opplevd ofte iløpet av de 3 første mnd som gravid, så har det ofte vært et lite ubehag å ha sex :( noen slags stikkinger nederst i magen mens man holder på og etter sexen.. nesten som om "veien inn" er kortere den tiden.. men etter uke 15 så har det blitt bedre :D og da kan man fort bli hekta igjen :P haha.. sånn har det vært for meg alle gangene jeg har vært gravid :P

Ja da er det ikke noe greit:/ godt det har gitt seg da.. Men min sambo har klaget litt på at selvom kanskje jeg ikke orker å ha sex, så kan jeg jo kanskje gi han en hjelpende hånd, så det kan hjelpe på det å:) for begge to.. for jeg hvertfall er ganske fornøyd og tilfredsstilt om jeg har tilfredsstilt han;) selvfølgelig ikke like tilfredsstilt som han da:p Men er mye koseligere å sovne da, om jeg har hjulpet han på andre måter;)

I begynnelsen var det mindre enn vanlig, nå har det tatt seg opp igjen :) (så snart kvalmen ga seg ;))

Har nok blitt litt mindre desse mnd ja, siden jeg har vært så gruuusomt trøtt og sliten, men kommer seg nå;) er så heldig å ha fått meg noen sykt sensitive brystvorter som hjelper meg på vei! Heheh:P

Mitt libido går jo i dvale mens jeg er gravid.. Veldig praktisk første gangen da jeg var singel fra 2.-3.mnd,
ikke fult så praktisk nå som jeg har en samboer som tidligere har vært godt vandt ;)
Men det blir stadig bedre heldigvis, og jeg er veldig flink til å gi en hjelpende hånd :) Han lider ikke sånn veldig, selv om det langt ifra er det samme som før ;)

Her har det ikke blitt noe siden jeg testet positivt. Jeg er rett og slett ikke i form til det.. Og han presser meg heller ikke når formern er som den er om dagen.. Var ikke slik forrige gang, da hadde vi begge to en sperre ift at han skulle "hilse" på babyen den første tiden, men senere ble det som normalt ..
Håper for vår del at formen min bedrer seg snart. For det er jo slik, som flere av dere poengterer, at sex og samlivet avhenger av humøret som jo er mye bedre om man har et godt sexliv ;)

Detta var et godt råd ;) Funket fiiint i går kveld, Takk :smiley-bounce015

Back
Topp