SEX

justair

Gift med forumet
Har dere hatt sex? Og om dere har, var det lenge etter fødseln dere hadde de?

Her ville vi vente til etter 6 ukerskontrollen+vente til at jeg hadde gått på pille i to uker(ammer ikke oga fikk ikke melk)...

Så i dag gjorde vi det!!!! MEN må si... jeg følte meg nesten som ei jomfru.. "du må være forsiktig", ikke gå så fort frem", "ikke være brå" osv.... hehe... men til tross for at det gjorde vondt så gikk det bra :) Brukte mye glidekrem og begynte me 1 finger, så to og så selve stoltheten hans ;) hihi

Nei vi har ennå ikke hatt seg og nå nærmer hun seg tre måneder. Men skal inn til gynekologen igjen snart. For blør ennå etter fødselen :( og har litt smerter i livmoren til tider.

Men uansett så hadde vi bestemt oss for å vente en stund lengre. Siden vi først hadde holdt oss så lenge så fant vi ut at vi ville vente tol bryllupsnatten :) skal gife oss siste helgen i april :)

Åh, var jo ikke bra du enda blør og at du har vondt:( Får håpe de finner ut av det å hjelper deg til det bedre:)

Blir jo litt mer spesielt(positivt) å vente til bryllupsnatten da:) Selv om det kanskje ikke blir godt da... for gjorde egentli ganske vondt... blir sikkert bedre å bedre :D

Her gikk det 15 dager . Så ble det en gang i uka . Og bare jeg hadde gått på pilla en uke , så er ting nå tilbake til normalen . Må si det er ganske godt å ha sexlivet tilbake ... * Avhengig *
Begynte i det små i dusjen da ... ;)

Åh, var jo ikke bra du enda blør og at du har vondt:( Får håpe de finner ut av det å hjelper deg til det bedre:)

Blir jo litt mer spesielt(positivt) å vente til bryllupsnatten da:) Selv om det kanskje ikke blir godt da... for gjorde egentli ganske vondt... blir sikkert bedre å bedre :D

De fant ikke ut sist hvorfor jeg ennå blør ennå. Men håper virkelig det gir seg snart. Tror det skal gå fint for min del å ha sex igjen. For det gjorde no ikke vondt de to andre gangene. Og da hadde jeg sex igjen etter 3 uker.

Ja, det har vi hatt :) bare 2 ganger, men det gikk kjempe bra :) Nå er jeg desverre typen som kan greie seg leeeenge uten sex, selv om jeg syns det er kjempe bra (til min manns store frustrasjon). Og når jeg også ammer og har verdens største mammadalt, føler jeg at det er nok intimitet for min del enda.

Back
Topp