Sex....

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Ehhm,kansje litt sånn små rart og snakke om dette her,men putt la gå...
Vi koste litt her for noen kvelder siden,men måtte bare slutte av for eg fekk så SINNSYKT vondt nede på høyre side.. Verket helekvelden/natten. Så forsvant det..
Noen andre som har det slik?

Har ikke fått det i forbinnelse med sex, men kan tenke meg det er livmora og ligamentene rundt som strekker seg.
Kroppen blir jo mer spent helt naturlig under sex da det er mye som skjer der nede ;)

Ja mye mulig det,men har ikkje kjent til denne smerten ved tidligere svangerskap..
Men det er vell aldri likt ;)

Nei det er nok ingen svangerskap som er like :)
Med første min kunne jeg løpe og hoppe som om magen ikke var der helt til dagen før fødsel.
Med andre var jeg mer sliten og begynnende bekkenløsning, ikke fult så spretten og kjente det stakk i siden både bak i rygge og i magen ved anstrengelser o.l.
Denne gangen skal det lite til før jeg kjenner det strekker seg i sida.
Reiser jeg meg fort ut av sofaen kan jeg måtte gå sammenkrøllet de første skrittene før det gir seg :p
Har ikke opplevd det i forbindelse med sex enda da...

Vi har det også sånn noen ganger.. Noen ganger går det helt fint, mens andre ganger gjør det så vondt at vi bare må stoppe.. Er nok litt av hvert som presser og strekker. Men det er helt ufarlig sier legen min!

Har ikke opplevd det selv, men er nok som nevnt bare livmoren som strekker seg. Kanskje du gjorde en litt "feil" vridning på deg selv under akten!?

Back
Topp