sex

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
heiehi... lurte på en ting her, de siste par ukene når vi har hatt sex har jeg blitt en god del trangere nedetil om dere skjønner!!!! noen som veit hvorfor man blir det?? eller om det er vannlig i hele tatt [&:][&:]

Må vel helst være det at det er tørrere...man blir normalt "større" der nede pga alt som modnes og økt blodtilførsel..men ubehagelig er det nå uansett hvordan det er av disse to...Skal bli godt å bli "normal"igjen...

litt glidekrem hadde kanskje vært tingen?
Har lest at en del blir tørrere under en graviditet (mens andre får det motsatt..)

har en del utflod og sånn så... men kan jo hende jeg er tørr selv om jeg har det...kanskje[&:]

Selv om man har mer utflod, er det mange som blir tørrere. Og det er riktig som dere sier, man blir trangere der nede. Og dette er fordi det blir mer blodgjennomstrømning der nede og derfor blir det liksom litt tettere. Kanskje litt dårlig forklart, men det er ihvertfall sånn det er. [;)]

Jeg er også det... og tørrere... i det store og det hele er det ikke lenger noe stas å ha sex synes jeg [:(] Er veldig lei meg for det, hadde hørt at gravide kvinner fikk økt sexlyst, men hos meg har den forsvunnet helt.

for å si det sånn,så sa sambo min at det var trangt som et rumpehull der nede,etter at vi hadde hatt sex her en dag.. men er visst helt normalt ja, jeg har hvertfall hovna opp endel der nede.. [8D]
tror sambo syns det er litt moro og i grunn[:D]

Ja, kjærsten min merker det allerede, så spent på hvordan det blir etterhvert [:D]

Har også hørt så mye om at man får økt sexlyst.. Min lyst var helt borte de første tre mnd, for jeg var så kvalm og dårlig...
Nå begynner den å komme tilbake, men nå er vi aldri hjemme samtidig... hehe.. det skal ikke være enkelt...

Men tenkte på at jeg var tørrere, og nå som jeg ser at flere er det.. så var det litt betryggende da.. at jeg ikke
er helt unormal liksom..[:D]

Jeg er blitt bra mye tørrere, Og kjennes litt trangere ut.
Og Jeg var helt gal etter sex før,, Har omtrent Ikkje noe som helst lyst nå.
Men kanskje det kommer etterhvert...... [:D]

Back
Topp