Sex...

Roxanne

Elsker forumet
Altså, jeg har jo hørt en million ganger at det er heeeelt trygt å ha sex når man er gravid. Men når man leser at babyen vil begynne å sprelle hvis man trykker lett mot livmoren, og at man kan få vondt i magen om man ikke har fått bommelommet på en stund, fordi det er så trangt inni der... Hvordan er det da mulig at man kan ha 100kg hamrende oppå seg uten at det gjør NOE som helst for den lille..? *rødme*

Hehe..Det høres så brutalt ut!:p 
Om du føler det er ubehagelig å ligge rygg og få alt presset på magen, så finnes det jo alltids andre stillinger? Leste i et nyhetsbrev at mors orgasme vil for fosteret føles som en lett massasje/kiling, og at h*n liker det. Uuuu..Syns den informasjonen er særere å tenke på jeg da! 
Nei, vi får prøve å ikke tenke på det tror jeg!:) Da blir det ikke noe av noe, og vi vil ende opp som sure gravide damer som mangel av sex. Kos deg med både 100kg'sen og sexen du! Plutselig er vi så store og tunge at det ikke er noe gøy lenger. Nyt 2.trimester!:D

Ha ei feiende flott helg!!;)

Jeg tenker også at dere får være litt kreative i valg av stillinger
Happy humping ;) hihi

Hehe, det ER jo brutalt! Og jeg liker den stillingen... Så jeg vil jo helst benytte meg av den helt til magen er så stor at vi MÅ finne på andre stillinger. Men jeg skjønner bare ikke at det ikke er farlig. Men jeg får vel bare stole på det, og ikke tenke for mye på det som dere sier.. ;p Ha en fin helg dere også.. ;)

Så lenge det ikke gjør vondt av noe slag så kan du hamre løs med god samvittighet! Hehe..
Det har gått bra her iallfall.;) Ingen blødninger eller smerter, og en sprell levende krabat i magen. 

Kjør på!

Det er ikke farlig :) 

Gjør det som er behagelig for deg, det som ikke er behagelig lar du være. Enkelt og greit ^^ Det er ikke behagelig å klemme magen f.eks, dermed vil du naturlig nok forandre stillingen så det blir bedre, så det er ingen bekymring for barnet ;) 

Men, sex under graviditet må man til tider ta med humor også, det vil dukke opp uventede situasjoner, og med mindre du kan le litt av det kommer det til å bli temmelig pinlig ^^ 

Mer detaljer tør jeg ikke skrive på en åpen nettside haha!

Som nevnt så er det jo mange stillinger en kan prøve:) og sex i svangerskapet er ikke farlig nei. Ikke før senere hvis en får rier av det som ikke gir seg, da skal en unngå det. Eller dersom vannet har gått så klart.

Back
Topp