SEX.....

~lille nr 2~

Glad i forumet
Hvordan er sexlivet blandt dere kjekke Mai-jenter?
Her er det mye frustrasjon ------> fra samboer`n da...  emoticon
Formen/lysten er bare ikke der i det hele tatt for tiden.

Siste gang vi hadde sex, var når lillegull ble laget...

Har ikke hatt verken lyst eller energi til noe sengekos - men gleder meg til det endrer seg =)

Har ikke hatt sex etter at jeg testet positivt, men det har en nokså naturlig forklaring.. Han er nemlig på jobb og kommer ikke hjem før til tirsdag. Ellers har det vært som vanlig egentlig :)

Vi har masse sex :) Lysten er ikke noe større enn før, men syns det er viktig å opprettholde den biten av forholdet. Det finnes også teorier på at lysten blir større om man bare trasser når den ikke er der. Jeg har faktisk merket en endre der etter jeg leste den teorien :)

Når man er gravid er man mer følsom er min erfaring så sex er enda bedre under graviditet, men har vært ganske dårlig til nå så får satse på at formen tar seg opp snart!

Vi hadde sex i går for første gang siden jeg testet positivt. Det har ført til at jeg i går og i dag har hatt litt brun utflod. Det kommer bittelitt i trusa og på dopapiret etter at jeg har vært på do. Noen andre som har opplevd det? Leste noen artikler i går om at det kunne skje fordi noen blodkar i skjeden kunne briste. Er veldig i tvil om jeg burde kontakte lege. Synes det er mindre i dag. Har ingen smerter i magen. Noen som har opplevd lignende?

Her er det som normalt :) Jeg blir så sur hvis jeg går uten :P

Han får når han vil ha

LittleMy skrev:
Vi hadde sex i går for første gang siden jeg testet positivt. Det har ført til at jeg i går og i dag har hatt litt brun utflod. Det kommer bittelitt i trusa og på dopapiret etter at jeg har vært på do. Noen andre som har opplevd det? Leste noen artikler i går om at det kunne skje fordi noen blodkar i skjeden kunne briste. Er veldig i tvil om jeg burde kontakte lege. Synes det er mindre i dag. Har ingen smerter i magen. Noen som har opplevd lignende?

Ja det er veldig nnormalt :) Du er veldig følsom der nede, og det kan begynne å blø litt når man har sex.

Her er det også som normalt.

Puh...tusen takk:-) når jeg tenker meg om, så kjente jeg igrunnen d i går, men tenkte ikke noe over det da;-) har nesten ikke kommet noe i dag, så da roer jeg meg bare ned. Skal slappe av og nyte helgen som er på vei. Ble litt bekymret ettersom ømheten i brystene også har avtatt, men før jeg hadde tenkt tanken, kjente jeg at kvalmen kom krypende. Fikk vann i munnen:-/ så nå er det vel kanskje min tur :-) er 9 uker i morgen, så jeg skal om absolutt ikke klage:-)

LittleMy skrev:
Puh...tusen takk:-) når jeg tenker meg om, så kjente jeg igrunnen d i går, men tenkte ikke noe over det da;-) har nesten ikke kommet noe i dag, så da roer jeg meg bare ned. Skal slappe av og nyte helgen som er på vei. Ble litt bekymret ettersom ømheten i brystene også har avtatt, men før jeg hadde tenkt tanken, kjente jeg at kvalmen kom krypende. Fikk vann i munnen:-/ så nå er det vel kanskje min tur :-) er 9 uker i morgen, så jeg skal om absolutt ikke klage:-)

Mine er heller ikke så øm lenger. Og takk og lov for det :D Jeg hadde veldig masse brun utflod under mitt første svangerskap. Det er rødt blod du skal være litt var på :)

Har vært litt mindre etter jeg var i uke 4 siden jeg har vært mye dårlig og sliten. Men har et par ganger i løpet av uka så han lider ingen nød ;) hehe.
i tillegg er jeg så følsom og øm der nede nå at det av og til gjør mer vondt enn godt...

Moira skrev:
Siste gang vi hadde sex, var når lillegull ble laget...

Har ikke hatt verken lyst eller energi til noe sengekos - men gleder meg til det endrer seg =)

Dette tiltrer  jeg

Foreløpig har det ikke vært noe på mange uker.
Bare denne forkjølelsen gir seg skal jeg prøve å bidra litt. Men lysten er virkelig ikke tilstede. Føler meg ikke så attraktiv om dagen heller.

Jeg er enda kåtere enn vanlig, så da blir det masse sex

Vi har sex ca annenhver dag, noe ganger oftere, noen ganger litt sjeldnere, har vært et par ganger jeg ikke har hatt lysten, men sex er bra for parforholdet og syns man skal opprettholde det uansett.

og til de som lurte på litt brun utflod så kan det også være litt sædrester evnt, eller litt "surt" utflod, eller noen kar som har briste, stort sett aldri noe farlig.

Vi har sex ca annenhver dag, noe ganger oftere, noen ganger litt sjeldnere, har vært et par ganger jeg ikke har hatt lysten, men sex er bra for parforholdet og syns man skal opprettholde det uansett.

og til de som lurte på litt brun utflod så kan det også være litt sædrester evnt, eller litt "surt" utflod, eller noen kar som har briste, stort sett aldri noe farlig.

Sex, hva er det? Ordbok takk! Neida, vi har vel sex 1-2 ganger på 14ende dagen...:P Men med 100% jobb, 2 åring, 2 hunder og mannfolk som pendler og ikke hjemme fra jobb før halv 6 hver dag, så ligger alt av bhg, hunder, matlaging og stell på mine skuldre, og nå er jeg steike sliten, så det er nok ingen hemmelighet at han prioriteres med sexlysta aller sist i køen :P Han får ordentlig middag på bordet hver dag, ungen vår kjørt og levert med reine klær hver dag, og huset er støvfritt, så dårlig samvittighet? Ehhh, neppe! hihi

Back
Topp