Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *AnjaElise*
Den er tilbake for fult og bede enn før[:D][;)] Hadde sex etter 2 uker..
De som sier de ikke er klare eller at tanken ikke har slått dere, så bare hopp i det!!
Mest sannsynelig er det godt, og dere kommer nærmere hverandre igjen[:)]
Må tenke litt på mannfolka også syns jeg, de blir glemt fordi vi har gått igjennom ditt og vi har gått igjennom datt. Tenk på hva de går igjennom, se oss ha det vondt, se på oss føde, hormonene, "vi orker ikke" osv osv.. Vi er tross alt ikke de første som har gått igjennom ett svangerskap eller fødsel[;)] Tor nesten det er liker vannskelig, om ikke værre for de[:)]

ORIGINAL: *ØnskeBaby*
De som sier de ikke er klare eller at tanken ikke har slått dere, så bare hopp i det!!
Må tenke litt på mannfolka også syns jeg, de blir glemt fordi vi har gått igjennom ditt og vi har gått igjennom datt. Tenk på hva de går igjennom, se oss ha det vondt, se på oss føde, hormonene, "vi orker ikke" osv osv.. Vi er tross alt ikke de første som har gått igjennom ett svangerskap eller fødsel[;)] Tor nesten det er liker vannskelig, om ikke værre for de[:)]
Jeg ble klippet å sydd å sprakk opp igjen, så kjenner jeg ikke har helt lyst til å hoppe i det enda [&:]..
Jeg gir heler samboeren en hjelpende hand :P.. hehe..
Å det funker for oss enda
ORIGINAL: *ØnskeBaby*
Jeg ble klippet å sydd å sprakk opp igjen, så kjenner jeg ikke har helt lyst til å hoppe i det enda [&:]..
Jeg gir heler samboeren en hjelpende hand :P.. hehe..
Å det funker for oss enda
jeg mente selvfølgelig ikke for dere som dere sydd, sprekker, har rifter osv der.. da sier det seg selv at man ikke har mye lyst gitt. mn det regner jeg med at gubbene deres skjønner[;)][:)]