Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, blir det noe på dere??
Etter at jeg har blitt gravid så har jeg gleeemt alt som heter sex.
Vil ikke ha det, blir kvalm bare jeg tenker på det og jeg trenger det ikke.
Seriøst, har no feeling what so ever.
Er ikke så mye her nei...
Er som oftest kvalm og trøtt om kveldene så sambo har bare fått seg noe 2 ganger siden vi fant det ut[:-]
Han skjønner meg heldigvis og maser ikke[:)]
Vi skal visst helst ikke heller pga tidligere SA, og mannen er redd for at det kan gjøre skade (selv om vi vet det ikke gjør det). Hadde sex de andre gangene, så denne gangen står vi over en stund framover hvertfall[:)]
Jeg har ikke noe lyst, men mannen har.. så han har sikkert ordnet seg selv noen ganger[8D]
Sex?? Hva er det?? Kan ikke huske noe om det...?[8|][8D]
Nei...Ikke noe her i gården heller...Men merker på sambo at han trenger å få seg litt[8D] Synes han er litt unødvenig gretten for tiden og litt kosete om kvelden...[:D]
Men så blør jeg da, og orker ikke blod overalt[8|]...Så står helst over...[:-]
Har ikke hatt det på en uke og får det heller ikke på 3 uker,
gubben er ute på jobb en månde i slengen såe :(
MEN tiden før han for var ganske bra ja [:D]
Har veldig lyst på sex jeg [:)] Og syn det er kjempe godt nå som det
ikke er sånne ekstra tanker bak sånn som det var mens vi prøvde på
å bli gravide :) mindre stress nå[:D]
Gubben har fått sex nekt fram til mellom 22. og 24. juni. Er lettere paranoid=P så da tar vi like gjerne noen forhåndsregler^^.
Selve datoen er fordi jeg alltid har begynt å blø på mens dato, og mistet like etter (alltid = 2 ganger [8D]). Men begynner jeg ikke å blø, så blir det full fart i køya!!
Her er formen som den pleier, men sex`n'?? Hvor er den?? Jeg tok det opp med sambo og han ville ikke fordi han var redd for å skade baby`n[8D][8D]Han er såå søt[8D] Men vi har kosa EN gang da:P Men han ville at jeg skulle forsikre meg hos legen at det var greit å ha sex og greier[8D][8D]
Tja... Kan ikke si løsta er like sterk lenger hehe... Men nå er det lissom ikke sånn *masepåsex* lenger... hehe...
Har sex pga at vi føler for det nå... Så har vel sex ca hver 3 dag eller noe sånt hehe... Men koser jo litt hver kveld da... Kliner og stryker og koser masse <3
Sex??? Hva er det nå igjen?[8D] Her har det ikke blitt noen ting som helst og for å være ærlig så er jeg så full av hormoner, ikke i storform og syns rett og slett alt er bare pyton[8D] Så gleder meg til jeg blir normal igjen[:D]