sex

Ingen av alternativene, men jeg tok 1-2 ganger i uka før jeg så at det var en annet-post [8D]
Ca 3-5 ggr i uka her [:)]

Rundt en gang i måneden. Jeg orker ikke. Og det "passer" aldri. [8|]

det varierer veeeldig mye. fra 1-2 ganger i uken til 1-2 ganger i måneden.
f.eks no har mannen min eksamen og eg e ofte hos mamma for at han får roen til å lese[:D]
men snart e sommer ferie[:D]

akkurat nå...aldri..
Har hatt en gang siden fødsel..har fortsatt for vondt der nede..det er og blir jæææævli ubehagelig og vondt:(

ORIGINAL: lejon

ORIGINAL: sommerfugler85

akkurat nå...aldri..
Har hatt en gang siden fødsel..har fortsatt for vondt der nede..det er og blir jæææævli ubehagelig og vondt:(

Duuu! Jeg spurte legen min om det, han sa at det er mye dummere å ikke prøve å ha sex \ ikke prøve å utvide litt enn å prøve ofte.

vi prøver vi altså:) hehe, har hatt det en gang ordentlig nå, og prøver jo stadig vekk, så det går fremover i hvert fall! :) hehe

akkurat nå...aldri..

Duuu! Jeg spurte legen min om det, han sa at det er mye dummere å ikke prøve å ha sex \ ikke prøve å utvide litt enn å prøve ofte.

vi prøver vi altså:) hehe, har hatt det en gang ordentlig nå, og prøver jo stadig vekk, så det går fremover i hvert fall! :) hehe

Det var det eneste kloke han sa. [8D] resten var bare at det var vel blablablablabla. Man grodde nesten igjen hvis man skulle vente til det ikke gjorde vondt lenger [8D]
Men han hadde ikke noe svar på hvor lenge det skulle være sånn[&o]

Men det er bra det går fremover, HURRA FOR SEX!!!

hipp hipp hurra for sex!!! hehehehe[:D] [:D]Tror ikke jeg skal vente til det gror igjen! hehehe

Har hatt to ganger siden tulla kom...

Jeg har mista løsta helt....[8|][&o][&o]
Åsså får jeg vondt i bekkenet[>:] Og andre ganger har jeg vondt i bekkenet[&o]

blææææ, aldri =P må finne meg ett mannebein kjenner eg[8D][8D] hurra for dildo![8D][:D][:D]

Back
Topp