Sex under svangerskapet

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Hvordan står det til med sexlysten til dere vordende mødre?

Selv kjenner jeg at det kan bli litt mye når jeg føler at jeg liksom aldri får nok :smiley-ashamed008 sånn var det med min første også, men med tvillingene kunne det ikke brydd meg mindre..
:confused005

Noen som kjenner seg igjen?

Lite lyst å hente her, komme kanskje litt når formen blir bedre :-p med 2 små der eine e heime med meg så blir det lite overskudd til sånt nåke

Det går veldig opp og ned har jeg merka, fram til uke 12 orka jeg så vidt å se på mannen men nå i 2 uker sier han det nesten er voldtekt :hilarious:

Under den verste kvalmen skal jeg ikke skryte på meg at lysten var på topp, men utenom det så synes jeg den egentlig har vært uforandret fra før jeg ble gravid. Har sex jevnt og trutt :p:D

LoL! Ikke litt sexlyst her i gården. Har vært innmari kvalm, så håper nå at det kommer til å gi seg og man kanskje får lyst på litt igjen

Jeg har sååå lyst hele tida, men jeg er enda livredd, og jeg er i uke 14.. klarer ikke slappe av:arghh:

Jeg har sååå lyst hele tida, men jeg er enda livredd, og jeg er i uke 14.. klarer ikke slappe av:arghh:
Er selv ikke nervøs, men var hos jordmor på tirsdag som poengterte at sex i svangerskapet er overhode ikke farlig. Man klarer ikke å skade babyen. Langt fra livmortappen og opp til baby, samt at de ligger godt beskyttet :)
Ha sex med god samvittighet!

Tror jeg hadde sex 1 gang under forrige svangerskap. Har virkelig ikke behov eller lyst. Stor mage, økt utflod, generell form - nei, sover heller.

Back
Topp