Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, det er jo logisk nok.Jeg har lest at det bare er bra. For orgasme bidrar til masse blodgjennomstrømming til livmoren som er veldig positiv for egget når det skal feste seg![]()
Merkelig, for akkurat dette grublet jeg på her om dagen også. Sammentrekninger i livmoren akkurat i det egget skal til å feste seg er kanskje ikke det største hjelpemiddelet? Utrolig spennende lesing.Hei hei.
Jeg hadde plutselig en liten stemme som visket i hodet at jeg ikke burde ha sex i tiden mellom EL og IKM.
Så jeg trakk frem min gode venninne Google og kom over en forskningsrapport.
Hva tenker dere om funnene?
Dette er jo også interessant. Jeg føler at det meste man leser sier at det bare er bra, men jeg har alltid fundert på detJa, det er fort gjort det. Vi har ikke sex når vi er gravide feks. Er redd det skal skadde, selv om sjansen er liten.

Det er uten tvil interessant, men samtidig er dette en veldig liten studie gjort på under 600 kvinner. Det finnes kanskje lignende studier som beviser det motsatte.Peri-implantation Intercourse Lowers Fecundability - PMC
To determine the impact of sexual intercourse around the time of implantation on the probability of achieving a pregnancy. Time-to-pregnancy cohort using day-specific probability of pregnancy modeling to account for intercourse during the fertile ...pmc.ncbi.nlm.nih.gov
Her er linkenden er kanskje grei å ha
![]()
Men det skader sikkert ikke å prøve å ikke ha sex da. Like greit å ta seg en pause om man har prøvd å lage barn hver dag før eggløsningen.