Sex under graviditeten

Martyjens

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Hvordan er deres sexliv som gravid? Selv har vi mindre sex nå enn før graviditeten. Er ikke helt i det moduset :-P Men har mye, om ikke mer nærhet og kosing!

Ganske lite ift før graviditet. Klarer ikke komme i "humøret" når jeg kjenner at mageboeren romsterer inni der, og når samboer kommer borti magen .. haha

Ganske lite ift før graviditet. Klarer ikke komme i "humøret" når jeg kjenner at mageboeren romsterer inni der, og når samboer kommer borti magen .. haha
Kjenner meg igjen i det du skriver :-P Dreper noe av romantikken når man kjenner en aktiv krabat der inne mens man er i gang. Hehe.

Ganske lite akkurat nå for tiden, har lyst.. Men som esha sier, så kommer ikke helt i humøret når kjenner mageboeren Rom stereo Samtidig holder vi på med oppussing, så han er hjemme og jeg og storesøster er til min mor frem til at det blir beboelig[emoji28]

Jeg har lyst, men samboer er ikke så veldig «på» for tiden. Han har kanskje lyst en gang i uken, og jeg har bare fått økt sexlyst etter at jeg ble gravid. Det var omvendt før, for å si det sånn! :)

Har faktisk ikke hatt sex siden vi ble gravid [emoji85] lysten er ikke på topp for å si det mildt..

Sexlivet er veldig bra, ikke at det nødvendigvis blir kjempe ofte action, men sexlysten hos meg er ganske sterk til tider [emoji28] Og mannen er ikke vond å be så vi er fornøyde [emoji1]

Hadde sex senest i går kveld vi [emoji28][emoji85]

Har tatt seg velig opp nå inn mot tredje semester, veldig fornøyd med det begge to:D
Får utnytte tiden før september best mulig:hilarious:

Har lyst på...men får ofte kynner/kramper pga orgasmen :/ sådet er ikke noe behagelig...så det blir lite pp kællen nå...

Litt mindre enn til vanlig, men ganske ofte allikevel. Føler lysten er som før graviditeten,men plages veldig med kynnere både før og etter orgasme!

Vi har litt mindre sex enn før graviditeten, men har alltid 1 gang om dagen. I går hadde vi to ganger faktisk :) så føler vi har et bra sexliv selv om jeg er gravid.

Back
Topp