Sex under behandlingen?

Amodi

Glad i forumet
Er det "lov" eller er det noen restriksjoner på det? Glemte jo å spørre Hausken om det, så nå lurer jeg litt på det.. Og dere snupper har jo som regel svar på det meste[:D]

Tror det er greit, men de anbefaler vel kondom. jeg blir helt avholden fra sprøytestart og til testdag jeg da, hehe [;)]

ORIGINAL: fano

Tror det er greit, men de anbefaler vel kondom. jeg blir helt avholden fra sprøytestart og til testdag jeg da, hehe [;)]

Hehe, kjenner den tanken, men får jo litt vondt av mannen hvis det ikke skal bli noe på han i det hele tatt[:D] Nei, han får bruke regnfrakk[;)]

Man kunne ha sex som normalt, men de anbefalte total avholdenhet etter dag 6 på sprøyter, så risikerer man ikke å f.eks befrukte 4-5 egg på egenhånd....

ORIGINAL: Nullenusken

Man kunne ha sex som normalt, men de anbefalte total avholdenhet etter dag 6 på sprøyter, så risikerer man ikke å f.eks befrukte 4-5 egg på egenhånd....

Hehe, da får sambo få seg litt idag, før det blir pause[;)] Er på dag 4 på sprøytene..

Det er nok mye forskjellig informasjon ute på dette området. Her kunne vi leve som normalt både før og etter innsett[:)] Ville nok spurt Hausken jeg, kan være de har egne regler[:)]

Eg høyrer jo og til Hausken og har berre fått forbud 1. veka etter innsett.

jeg fikk ikke beskjed om noe, men har heller ikke spurt, og ikke har vi hatt sex[:D]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

jeg også[:D][:D][:D]

Ser ut som det er forskjellige "regler" etter hvilken klinikk en hører til...

Ja, jeg tror kanskje jeg får gjøre det. Kan iallefall vente til tirsdag når jeg skal på UL, og heller spørre da. [:D]

ORIGINAL: ace82

ORIGINAL: Amodi

Ja, jeg tror kanskje jeg får gjøre det. Kan iallefall vente til tirsdag når jeg skal på UL, og heller spørre da. [:D]

Ja det går jo også an [;)]
Masse lykke til på tirsdag da [:D]

Takk for det ace82 [:D]

ORIGINAL: fano

Fikk beskjed at vi kunne holde paa som normalt helt til ett par dager foer uttak, saa ikke noe paa ett par uker etter innsett pga infeksjonsfare etc..

Back
Topp