sex-tråd

Reinbue

Forumet er livet
Fra mannemunn: Jeg forventer egentlig at vi skal klare å pule minst en gang om dagen. Du er 21 år, jeg er 25, hvis ikke vi får til å pule en gang om dagen er det noe gæli.

Hva skal jeg si til det da [:-][8D]
Det er jo fint det da, men jeg føler ikke jeg rekker å få lyst på sex før jeg må presse meg til å ha det

Skal vi bytte? Du får min som vil ha en gang i mnd, jeg får din som tydeligvis vil ha flere ganger i døgnet????? [8|][8|][8|][8D][8D][8D]

Du må forklare han at du tenner IKKE på press og at menn som gjør husarbeid er det ultimate turn-on! [;)]

mmmm... da er det noe veldig galt med oss i hvert fall, har hatt sex 3 ganger på 3 uker nå[:-]
litt i det minste laget men, noen ganger er sexlysten på topp, andre ganger på bunnen..
får ikke gjort så mye med det, å sexlysten kommer i hvert fall ikke når det er alt for mye prat og press om det[:)]

Ja, jeg blir ikke så gira når han sitter i andreetasjen og fiser så det durer i tak og vegger, og så kommer han ut å spør om vi skal pule!
Hva med å komme ned, kose litt med meg? Gjøre noe koselig!
Han mener at jeg aldri gjør noe sånn mot han, så han vil ikke gjøre det mot meg.

Syns det er en litt rar ting å si..... Det er jo ikke alltid man har tid og mulighet til en gang om dagen da. Syns det blir feil å forvente det av den andre parten. Vi har altfor sjelden da, ikke bra det heller (det er min skyld) For meg er det skikkelig turn-off hvis han forventer at vi skal ha sex, eller at han maser om det. Da orker jeg ikke..... Men tror han begynner å skjønne at det kan være lurt å være litt mer romantisk [8D]

Snakk med samboeren din om det. Det er jo to i et forhold, begge skal jo ha lyst, og det bør ikke være noe forventningspress.

Må si jeg er litt sjokka over han mannen din jeg... 

ORIGINAL: tingeling1

Syns det er en litt rar ting å si..... Det er jo ikke alltid man har tid og mulighet til en gang om dagen da. Syns det blir feil å forvente det av den andre parten. Vi har altfor sjelden da, ikke bra det heller (det er min skyld) For meg er det skikkelig turn-off hvis han forventer at vi skal ha sex, eller at han maser om det. Da orker jeg ikke..... Men tror han begynner å skjønne at det kan være lurt å være litt mer romantisk [8D]

Snakk med samboeren din om det. Det er jo to i et forhold, begge skal jo ha lyst, og det bør ikke være noe forventningspress.
Det er veldig smart det dere sier. Og jeg er enig, men litt redd for å ta det opp, for jeg vet at han blir sur. Han tenker liksom at jeg ikke har lyst på han når jeg ikke vil hoppe til sengs med en gang. Og han mener at det skal gå begge veier, at jeg skal få han med i senga når jeg har lyst også. Men hvis jeg ikke har lyst da? Hva skal jeg gjøre da? Jeg har jo lyst, men ikke sånn som vi gjør det nå. Jeg vil ha litt mer kos rundt det.

hehe.. og han har mange bra sider også, og sexen er skikkelig bra, jeg vil bare ikke føle det presset!

herregud... forventer han at om 3 år og skal dere ha like ofte sex? eller viss du er gravid?? etter fødsel da? jeg syns d er veldig viktig å snakke om forventninger og sånn... og hva en "krever"... sex handler jo om mer en bare pulings lissom.... har jo mye å si hvilken modus en er i akkurat i enkelte perioder i livet... neon ganger suger livet, og sex er ikke d første en tenker på,og da skal en iallefall ikke gå rundt m dårlig samvittighet i tillegg til alt d andre, fordi man ikke orker å ha sex, eller tankene er eit annet sted...
og dette gjelder om han er 20 eller 50 eller 80 år... syns da jeg....[:D]

men syns det høreslitt umodent ut at det er noe galt viss en ikke har sex minst en gang pr dag.... urealistisk.... dere er jo en familie, ikke eit nyforelska par.... [8|][&o]

*hissig på mannen din*

Jeg er overhodet ikke sjokkert jeg[:D] Det høres ut som noe min mann kunne ha sagt for noen år siden[8D]. Han har alltid hatt den meningen at et par som ikke har barn "bare" har sex 1-2 gang i uken ikke har et bra forhold.

Noen menn måler forholdet sitt mer i sex enn andre gjør - slik er det bare[:)]. Du må bare ta en prat med han og si at du ikke får lysten ofte nok for å leve opp til forventingene og at dere må bli enige om en mellomvei[:)].

[:-]

hehe... bare la han bli sur tenker nå jeg... men prat om d si hvordan du føler d. så møtes dere i midten[;)]

oioioioi. Hørest ut som noe min avogtil kan si. Men tror ikke min mann mener det så veldig. Avogtil tenker disse mannfolka med tissetassen sin, og da kan dem si mye dumt.

Rådet fra meg er å preike med han. Om du ikke vil ha "gnål" over deg i lang tid fremover. Begynner han med det, fortsetter han helt sikkert med det også[:@]

Back
Topp