Sex tidlig i svangerskapet!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Er så redd for å ha sex. 1 uke siden sist og har ikke turt etter spotting mandag,onsdag og fredag :-( har abortert 2 ganger på 4 mnd så er livredd...
 
Hei!

Vanligvis er jo ikke sex noe problem i svangerskapet, men hvis jeg var deg, hadde jeg også holdt meg unna, ihvertfall noen mnd til.
Du kan jo fremdeles få orgasmer, og gi partneren din orgasmer også, uten penetrering. :)
 
Holdt meg unna sist svangerskap da jeg blødde. Be om tidlig ultralyd og få sjekket årsaken? Med meg var det sarte slimhinner/mormunnen som blødde. Men da hadde angsten allerede satt seg og jeg slet litt med å "komme i gang igjen" kan man si.. :)
 
Hei!

Vanligvis er jo ikke sex noe problem i svangerskapet, men hvis jeg var deg, hadde jeg også holdt meg unna, ihvertfall noen mnd til.
Du kan jo fremdeles få orgasmer, og gi partneren din orgasmer også, uten penetrering. :)
Fikk blødning etter orgasme òg forrige uke. Wæ.. Så d tør jeg iallefall ikke mer :p
 
Kan være du bare har "lett" for å sprenge blodkar. Krysser fingrene for deg!

Ellers hadde jeg unngått det om du er usikker. Pleie forholdet på andre måter i noen uker :)
 
Vi hadde veldig forsiktig sex med kondom i går og det gikk kjempebra. Ingen blødning. Men kommer til å vere forsiktig fram til uke 12.
 
Back
Topp