Sex tidlig i svangerskapet

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Hvordan forholder dere dere til sex nå i begynnelsen?
De sier vel at man skal styre på som vanlig, men det klarer jeg bare ikke.
Jeg er både redd og nervøs når vi har sex. Selv om jeg syns det er godt (såklart!), så klarer jeg ikke slappe av. Vet ikke hvorfor. Er vel bare redd for at det skal skje noe :o

Noen andre som tenker sånn?

Her har det ærlig talt ikke vært en problemstilling, har vært altfor kvalm til noe sengeaction ;)

Tenker ikke på det, holde på som normalt så sant formen er grei...hva kan gå gale da? Babyen er jo i livmora, ikke i skjeden :p

her er det ikke mye sengekos om dagen... håper ikke jeg blir som sist.. da likte jeg det ikke i det heletatt når jeg var gravid..

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Har ikke vært så mye sengekos i det siste, da vi har vært syk. :-/
Men sex som normalt vill det bli her :-)

Det finnes ingen beviser på at sex tidlig i svangerskapet kan føre til abort. slimproppen i livmorhalsen beskytter fosteret og livmoren veldig godt. og han kan ikke komme "borti" fosteret der inni ;-) eneste er hvis man har en historie med mange spontanaborter bak seg, da bør man kanskje være litt forsiktig i begynnelsen. ellers ville jeg sagt kjør på! :-D

Jeg har hatt små blødninger av å på siden jeg fant ut jeg var gravid, så blir dårlig med sengekos her hos oss!

Hah, nei her har vi vel ikke hatt sex siden vi fant ut at jeg er gravid så er foreløbi ikke noe problemstilling ;)

Så lenge jeg ikke er kvalm, det har vært litt for ofte i det siste da, men bekymrer meg ikke for at det skal skje noe :)

Som vanlig..erta i magen ligger jo godt bevart, så den skjer det ikke noe med :)

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

Ingen endring, ingen hindring ;) :D

Lite hænky pænky her foreløbig, håper jeg ikke blir som sist.. Da kunne jeg kasta opp bare gubben tok på meg. Helt grusomt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke vært noe action før i går her heller. Har vært litt forsiktig :) Det er jo helt ufarlig.

Her er det blitt litt mindre action pga kvalme, men etter at vi fant ut at enkelte stillinger gjorde kvalmen værre,
så har vi eksperimentert oss frem til noe som funker ypperlig for oss begge :cool05

Ikke den største aktiviteten her i gården om dagen, men det er pga kvalme, svimmelhet og blødninger. Men har fått et par dytt i bamsen etter jeg ble gravid, svimmelhet ingen hindring. Lar han ta meg litt bakfra så jeg kan sove litt samtidig :p

Har ikke vært så mye sengekos i det siste, da vi har vært syk. :-/
Men sex som normalt vill det bli her :-)

Samme her, ser ikke ut som om forkjølelsen/bronkitten vil slippe noen av oss.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Ingen action her i gården! Er redd og anspent, ikke slik det skal være.. så da drøyer vi det heller litt..:) får heller hjelpe han så godt jeg kan ;)

Back
Topp