Sex tidlig i svangerskapet + lutinus

HelHaf

Forelsket i forumet
Noen med erfaringer de vil dele? Kjenner jeg er litt redd for at det skal gå galt om vi har oss nå så tidlig... 4+4 i dag... Går også på lutinus og blodfortynnende, så redd for blødning..

Jag tyckte det var lite ekkelt med lutinusen och tanken på sex :p Vill inte ta några chanser heller . Så vi har dessvärre inte haft något sen positiv test..vågar fortfarande inte ta chansen .

Da er vi enige ;) skal gå på lutinus til og med uke 12... Så blir lenge å vente...

Jeg ventet til jeg var 9 uker på vei faktisk :) Jeg tok INGEN sjanser hehe :) Mannen min er heldig vis forståelsesfull på den måten ❤

Her har det ikke blitt noe på oss enda, er 11 uker i morgen... :p

Først var det bare litt klinete med crinonen, og etterpå ble vi bare redde for å ta noen sjanser. Hehe... Gleder oss til 12 fullgåtte, for å si det sånn! ;)

Vi ble anbefalt av gyn å vente iallfall ut uke 7, og det gjorde vi. Har ikke blitt mye sex her heller. Mannen er veldig engstelig for å gjøre noe gærent, og er mer opptatt av at han skal bli pappa nå:-) Jeg er vel den som har mest lyst for tiden. Er i uke 21 nå.

Vi syns ikke crinone var noe problem;-)

Husker jeg ikke turte før over 12 uker!sikert ikke farlig, men klarte ikke å tenke på å ha det uansett før de magiske 12 var over :) Stakkars mannen! :)

Husker jeg ikke turte før over 12 uker!sikert ikke farlig, men klarte ikke å tenke på å ha det uansett før de magiske 12 var over :) Stakkars mannen! :)
Vi prøvde når vi var over 7 uker. Begynte å blø litt etterpå (rosa utflod), og ble sår av lutinusen. Sved litt etterpå liksom.. Så venter nok nå til vi er over 12 uker og jeg er ferdig med lutinus.

Vi fikk beskjed om å ikke ha samleie første 14 dgene. Men jeg gikk på lutinus frem til uke 7, og ikke vanskelig å gjette hva vi gjorde første kvelden uten!! :D:laughing021

Back
Topp