Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Romle skrev:Her er to ting jeg finner ved et enkelt googlesøk:
- Sviktende livmorhals. Hvis tidligere svangerskap har vist at livmorhalsen din åpner seg for tidlig (cervikalsvikt), kan sex innebære en risiko for spontanabort eller for tidlig fødsel.
- Problemer med morkaken. Dersom morkaken din helt eller delvis dekker for åpningen til livmorhalsen (forliggende morkake), kan sex føre til blødning og for tidlig fødsel.
I tillegg har jeg flere ganger lest (her på BV) at de som blir gravide når de er/har vært under utredning for habituell abort, blir frarådet av lege til å ha sex i første trimester, men jeg husker ikke hva det stod om hvorfor....
Jeg virker sikkert helt hysterisk, men jeg tror jeg er gravid nå, og i så fall er det fjerde gang på ti måneder, og jeg er nervøs for å miste igjen. Men fortsett gjerne å si at dette bare er tull, hvis det er det det er, for jeg vil jo ikke slutte å leve heller!
Ja, så det hender folk får den beskjeden av en gynekolog! Hvor langt er du på vei? Og hvor langt var du på vei da du fikk beskjeden? Og da regner jeg med at det er selve sexen som er problemet, ikke sæden?Romle skrev:
~troll2012/2013?~ skrev:
Ja, så det hender folk får den beskjeden av en gynekolog! Hvor langt er du på vei? Og hvor langt var du på vei da du fikk beskjeden? Og da regner jeg med at det er selve sexen som er problemet, ikke sæden?Romle skrev:
Om det er meg du spør...
Jeg er 11+2 i dag, var nesten 7 uker på vei da vi fikk beskjed om det, og fikk da beskjed om å holde oss vekke fra slik aktivitet til etter ul som vi skal på på mandag... Nesten 12 uker da... Håper vi snart får klarsignal...
Men så skal det også sies at i tillegg til at vi fikk beskjed om å ikke gjøre slikt så ble jeg beordret til å ta det helt med ro, ligge mest mulig og ikke løfte mer enn en halvliterflaske....