sex spørsmål

Veronica_82

Forelsket i forumet
Registrerte at noen har nevnt et sted at man skal være forsiktig med sex svangerskapet om man har hatt en SA tdligere. Stemmer dette?

Det er helt opp til deg selv, egentlig. Hva du føler er riktig.
Men sex er ikke farlig i svangerskapet. Og orgasme er bare bra;)

Men så har du sånne som meg, som er kjempe paranoid, og nekter sex før etter ul=P. hehehe.

Uansett: HAPPY HUMPING;)

sex er jo bare trim...

happy humping sweety... dere behøver ikke å tenke på at det kan være farlig...

Jeg har hørt at man ikke bør ha sex hvis man har hatt flere SA, men det er sikkert ikke farlig da. Det kommer nok an på hva som har vært grunnen til SA, men siden vi har noen bak oss så tar i alle fall jeg ingen sjanser.. klarer meg fint uten for en liten periode[;)]

Vi tør nok å ha sex etterhvert som babyen blir større da.. men ikke nå i begynnelsen..

Er enig med skattimagen. Er slik vi har det også. Selv om 2 sa ikke er mange, så blir man litt var allikevel^^.

Men se hva du føler er riktig for deg, Veronica;). Føler du at dere bør ta en pause fra sex livet, så gjør dere det. Føler du at det bare er å kjøre på, så gjør dere det. Ingen fasitt svar, desverre=)

Vi har 6 sa bak oss... Men vi har sex når vi føler for det... Med doggy skal man være veldig forsiktig med... Da kan gutten stange hardt i livmormunnen og skape blødninger...

Men siden jeg ikke har hatt noen tegn til blødninger, har vi kosa oss forsiktig siden den dagen testen var pos hehe

Så lenge du ikke føler noe ubehag eller vondt så er det bare til å ha sex[;)][:D]

Men jeg selv husker at sist svangerskap var det litt "roligere" sex, blir nok ikke så rolig denne gangen siden vi nå vet at det ikke "skader" fosteret. Var veldig usikre sist.

ORIGINAL: nadja1986

Vi har 6 sa bak oss... Men vi har sex når vi føler for det... Med doggy skal man være veldig forsiktig med... Da kan gutten stange hardt i livmormunnen og skape blødninger...

Men siden jeg ikke har hatt noen tegn til blødninger, har vi kosa oss forsiktig siden den dagen testen var pos hehe

Da er du tøffere enn meg!! Kudos!

Back
Topp