Sex :p

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg lurer på om det er mange som har turt å hatt samleie nå? Her så hadde jeg sex igår å da er det 5 uker sia jeg fødde og for å si det sånn at det var noe jeg har savna gitt :p hihi

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Sambo har mast siden ongen var 2 dager, etter 2 uker orka jeg ikke maset mer og slapp han til. Det var vondt!!! Det siste jeg ønska meg og - det eneste som sto i hodet mitt var søvn, baby og rydding.

Sent from my LT26i using Tapatalk

Har kjempelyst og hadde ks så er ikke noe sting til hindring, men har bare rett og slett ikke hatt energi og overskudd til det, er så sykt trøtt. Dessuten har mini de lange gode blundene på dagen, mens han er mer våken og dier mer på ettermiddag når sambo kommer hjem fra skola :/ snart!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er det over 6 uker siden, men jeg blør enda så det er uaktuelt...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi prøvde 2 uker etter fødsel, men det var for vondt pga stingene.. Nå er det 3 uker siden fødsel og stingene er fortsatt vonde. Så det blir nok en stund til... Synd for vi er nokså frustrerte begge to hehe :p

Huff høres kjipt ut håper du slipper å blø mer at det stopper snart :)

Sambo har mast siden ongen var 2 dager, etter 2 uker orka jeg ikke maset mer og slapp han til. Det var vondt!!! Det siste jeg ønska meg og - det eneste som sto i hodet mitt var søvn, baby og rydding.

Huff hørtes ikke godt ut :/ her så maset å samboer men jeg var sta på mitt at han får vente siden jeg hadde sånn ubehag nedentil :p

Dere som har hatt sex etter 2 uker, har dere hatt sex mens dere har blødd da eller??

Ja, men jeg blør lite. Bruker bare innlegg og vi brukte regnfrakk!

Huff hørtes ikke godt ut :/ her så maset å samboer men jeg var sta på mitt at han får vente siden jeg hadde sånn ubehag nedentil :p

Enig med deg! Ærlig talt dere har trykket ut en baby der nede - masse smerter og sår som er sydd. Hadde kjæresten min mast hadde han fått høre det! Må jo få tid til å gro!!!

Ville vente til spiralen var på plass. Når den kom på plass sa legen null sex på ei uke.. nå er uka gått å da kom pinadø meg mensen!! Makan til uflask! Her har det vært tørke siden august. Så nåå går vi snart på veggen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her har jeg ikke hatt sex siden mai! Da lillegutt ble laga! Vil si at jeg savner litt voksen nærhet nå ja :D *drømmesegbort* knis

På lørdag er lillemann 4 uker, og jeg kjenner jeg snart har behov for litt sengekos :) men er redd for at sårene skal åpne seg igjen :O selv om stingene har detti ut for lenge siden :O
Lei av å bare "pleie han" :) heldigvis er det bare 4 uker siden sist i morgen xD hehe

Helt ærlig så følte jeg at han fortjente det :) Han er så flink og omsorgsfull. Det er klart det var for tidlig for meg, men jeg var jo ikke sydd eller noe. Men han skjønte at det var for tidlig og respekterer det nå :)

Har hatt lyst i noen uker nå men det har ikke passet og hatt lite med overskudd. Lillejenta blir 6 uker på mandag og jeg har ikke blødd på noen uker heller så i helga skjer det vell :) Ikke ble jeg sydd heller. Megaklar nå ;)

Vi hadde tidligere i uka, 5 uker etter fødsel :) Jeg ble klippet endel, men synes det gikk overraskende greit. :)

Jeg savner det ikke overhodet, så det blir nok en god stund til. Er fortsatt ganske øm i tissen. Kommer hvertfall til å vente til etter jeg har vært å kontrollert stingene.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp