sex/onani/kos

• Trådstarter Trådstarter caro25
  • Opprettet Opprettet
C

caro25

Guest
Når var første gang dere følte dere sexy, fikk lyst, ble kåt etter fødsel. Føler babyen tar all min tid.

Hadde lyst tidlig, men måtte vente pga renselse i 6 uker.

Husker bare at å vente til renselsen var over, var mer enn lenge nok.

Eh... Tror vi prøvde etter innsett av spiral 4 mnd etter fødsel, men spontant lyst ble vel ikke før godt over 6mnd og nedtrapping av fullamming. Den delen av kroppen var rett og slett skrudd av :/

La kroppen ta den tiden den trenger, veldig individuelt tror jeg :)

Kolikkbaby gjorde at vi ikke hadde ork til å snakke sammen engang i begynnelsen..
Det er helt normalt å føle at man ikke vil, orker, eller trenger mer nærhet enn det man får fra babyen, som tross alt er "på" en hele dagen og hele natten.

Prøv å være tålmodig, og husk at intimitet ikke behøver å involvere sex i det hele tatt. ;)

Det kommer tilbake, og et sterkt forhold vil tåle det lille oppholdet, det er bare en minimal brøkdel av livet deres sammen.

Var vel der ganske tidlig, men måtte vente til rennelsen var over :p ca 6 uker, vi hadde sex på dagen jeg hadde fått klar signal av legen x)

Tenkte veldig på det... 3 uker begge gangene ca. Da var renselsen over... Men jeg er nok ikke helt vanlig der, og er meget glad i sex :D

Første gang var kroppen klar etter 3 uker, men sinnet og hjernen tok noen dager ekstra. Andre gangen var sinnet klart etter 2 uker, men kroppen tok 4uker...

Tenkte veldig på det... 3 uker begge gangene ca. Da var renselsen over... Men jeg er nok ikke helt vanlig der, og er meget glad i sex :D

Du er heldigvis ganske normal, men det er jo veldig mange som ikke har mulighet til å ha sex så tidlig pga sting, renselse, babyen(!) osv. ;)

Med eldste: 7 mnd (når el var tilbake).
Med yngste: 2-3 uker.

Back
Topp