Sex og Samliv

bebe

Forumet er livet
Noen mener at når man er gravid trenger man tid for seg selv, andre mener at det er da man trenger nærthet mest. Jeg merker at jeg er ganske så sårbar for tiden, og ønsker mye oppmerksomhet fra samboeren. Har dere andre det på samme måten ?... 

jeg kjenner at jeg vil ha mye kos! [:D] helst hele tiden,men ikke seksuell intimitet... [&:] det plager meg masse nå! hverken jeg eller min kjære er vant til å gå særlig lenge uten at vi har sex,men nå er det som at en bryter bare er slått av! [:'(] det er frustrerende og tør ikke tenke på hvordan han må føle det!! for bare en og en halv uke siden var jeg mer "normal" på det området,men nå...! huff...[8|]  håper det retter på seg snart! [:)]

Jeg er også opptatt av nærhet, og koser masse med min mann. Klemmer og susser på han hele tiden -og han elsker det!
Men akkurat sex-biten er jeg litt mer avstående fra... Er så redd for at noe skal gå gale "oppi der"...
Og det kan gå en liten uke i mellom hver gang ja..
han får vente til fredda'n!! [;)]

Klarer hverken kos eller sex for tiden jeg..Så stakkar sambo som ikke får noen av delene..:P men han er heldigvis forståelsesfull da,å vet at at blir bedre etterhvert..[:)]

Vi har sex hver dag vi .. liker det best slik.. [:D]
Merker at samboer er blitt mer kjærlig enn ellers...
han er så kosete og susser masse på meg før han går på jobb om morningen ... blir liksom aldri ferdig .. og det føles så godt.. [:)]

Har siste ukene merket at jeg er mer sjalu enn vanlig, skummelt...[:o]

Back
Topp