Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Siden jeg hadde en SA i mai har vi ikke hatt sex siden jeg ble gravid, men må si jeg har problemer med å holde meg[8D] Er redd for at en orgasme kan støte ut spiren...Hvordan gjør dere som har mistet det? Er dere "avholds" fra alt?[8D]
Her koses det som aldri før. [:D]
Men tar det jo litt med ro og prøver kanskje ikke ut de stillingene der han kommer dypest inn i meg nå da. [8D]
Jeg er ikke redd for å få orgasme. Tåles ikke en orgasme så er det noe galt med den lille og den vil da uansett komme ut bare man hopper eller gjør en annen bevegelse da. Har dessuten tro på at det er godt for både meg og den lille de hormonene og det som slippes fri i kroppen når jeg koser meg. Blir mye mer avslappet også og det tror jeg også er bare positivt for den lille. [:)]
Så ikke ha dårlig samvittighet for å kose selv om dere har vært gjennom en SA før... jeg har vært gjennom to stykk og jeg tror NEPPE det har hatt noen sammenheng med at jeg har hatt sex med min kjære.
Eneste man kan kjenne er at det strekker og strammer litt inni der etter en orgasme. Det er helt ufarlig og det er bare livmora som trekker seg sammen litt. Den er jo litt øm nå når den skal vokse så mye som den skal. Så det er ikke rart at det merkes litt når den da må røre litt på seg. [;)] Jeg merker jo de strekkesmertene ellers også så det er ikke noe å bli redd for iallefall om man skulle oppleve det.
Her er jeg "grådig på godsakene" ikke fordi jeg ikke har lyst men fordi jeg er så nervøs. Vi har vel hatt sex 4 ganger kanskje (stakkar mannen ... og meg [:-]) og det har gått bra, MEN har vært paranoid hele dagen ut da [8|] Så vi holder oss vel på "hver vår side av sengen" en stund til [:D]
Herreguud, jeg får så VONDT i magen etter jeg får orgasme jeg...! Altså unnskyld detaljene..
Men jeg blir jo livredd da! Er vondt i 1-2 minutter, så går det heldigvis over..Ekkelt!
Jeg har også fått vondt i magen etter siste orgasme, akkurat som stikninger, så jeg tør ikke kose meg mer på en stund nei[8D] Føler ikke det er verdt bekymringen[8D]