Sex og sånt!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Korleis er det med sex i svangerskapet? Er sexlivet dødt eller i full sving?

Etter kvart som magen vokser kan det vere utfordrande å få til, har dokker nokon stillinger som er meir praktiske enn andre?
Mange blir uvel seint i svangerskapet, kanskje du ikkje er i form til mykje sex?
Andre igjen får ekstra libido ;)
Kanskje du får sterke sammentrekningar i livmora under orgasme? :o
Dette er heilt ufarleg og du kan lese meir om det HER!
Har du forresten sett denne videoen som omhandlar sex i svangerskapet?

Så, damer....
Korleis er sexlivet hos dokker for tida?:happy093.

Det har vært dødt lenge siden vi ikke får ha sex :p Meeen fra uke 35 får vi lov igjen :)

Har vært veldig lite av sex generelt fordi formen har vært dårlig. Nå som formen er bedre er jeg mer skeptisk til min størrelse og magen som er i veien!

Her er det dødt. Men det er ikke pga min helse eller lyst for å si det sånn!
Mannen har gått i full pappa/beskytter/ser på meg som en porselensdukke som ikke skal besudles modus.. så han har ikke lyst har mistet helt piffen.. men det er greit,noen menn er jo bare sånn :) han er veldig flink å poengtere at det ikke er meg eller min kropp som er greia, det er hans psyke som ikke er på det stedet i denne perioden.

Her har det endelig løsnet! Etter 5 mnd med tørke:wideyed: :woot: så håper vi kan hygge oss jevnt og trutt.. selv om formen min er tidvise skikkelig shitty.

Her har det vært action hele vegen, men nå ee livmorhals så kort og hodet godt planta nederst så jeg tørr rett og slett ikke. Redd for å trigge noe.

Dårlig med action her, prøvde oss for første gang på flere uker sist helg mest for mannen sin del. Kan ikke si jeg fikk noe ut av det, ingen stilling behagelig og klarte ikke få noe godfølelse. Skeptisk i utgangspunktet da erfaringen fra førstemann var at sex i siste trimester ga vonde kynnere i en times tid etterpå, og han kom i uke 37. Fikk ikke kynnere da vi prøvde sist heldigvis, sikkert fordi vi ga oss før utløsning. Hodet har vært ned lenge og godt med nedpress, så skeptisk.

Forrige uke fikk vi endelig gjort det igjen - første gang siden nyttårsaften :p
Vi har vært av og på syke, og hatt en toåring som har vært hjemme hele tiden siden da og jeg som har holdt på med insulinstart. Den dagen skulle ikke mannen på jobb før kl 12, og jeg er 100% sm så kjørte gutten i bhg til kl 09, og dro hjem og fikk litt pleasure uten forstyrrelse :D Håper ikke det blir siste ganga før fødsel :P for nå var det litt godt igjen!

Back
Topp