Sex og sånn

0 lyst what so ever! Har hatt litt småblødninger også så nå tør jeg ikke [emoji58]
Får ta det igjen når vi kommer over i sjarmøretappen, 2.trim [emoji846]
 
Har ikke hatt siden jeg ble gravid Lysten er fullstendig borte for min del, sånn har det vært hver gang.. stakkars mannen min. Men har vært sykt dårlig og kvalm, slapp osv da. Ligget hjemme sykemeldt, så det er ikke det første som frister da. Håper jeg kommer meg snart ;-)
 
Økt lyst! Dessverre lite tid, men prøver å rekke en runde i uka! [emoji3][emoji23]
 
Huff, ingen action her. Er så kvalm og uggen, og jeg legger meg kl. 20.30 hver kveld (sover før 21) og da har ikke gubben lyst til å legge seg på tre timer ennå. :D
 
Sex, hva er det..? [emoji848] Tror ikke det har forekommet siden den dagen spiren ble laget. Lysta og overskuddet er totalt fraværende. Slik var det sist også. Tok seg litt opp utover i andre trimester, satser på det blir slik denne gangen også [emoji4]
 
Trur kvalmen har fullstendig overtatt for lysta akkurat no vertfall.. det må nok vente til formen evt blir litt betre [emoji28]
 
Samboer er hønemor alldeles og livredd for å skade mini, så jeg har fått beskjed om at «jeg skal ikke inn dit så lenge det er noen andre oppi der!». Jeg prøver å vise til artikler og forskning der det står at det er trygt på en forsiktig måte uten å være for pågående og masete [emoji85] Satser på at han bare må ha litt tid på å bli trygg på tanken om det [emoji6]
 
Har lyst og det tar vekk kvalmen en stund [emoji1305]
 
Absolutt sjeldnere, jeg er klar for å sovne før klokken er 22! Og jeg blir uvel av å... Pusse tennene..... Såå er uggen hver gang jeg legger meg:hilarious::wacky:
 
Her har det ikke vært action siden positiv test. Er veldig sliten og så har jeg hatt blødninger hele veien, så tørr faktisk ikke enda. Men det går an å hjelpe mannen [emoji6]
 
Ingen lyst! [emoji53] Satser på at det blir bedre når kvalmen går over og jeg blir mindre sliten.
 
Skjer ikke :facepalm: Med 2 gutter fra før på 2 år og 3,5, og konstant sliten så legger jeg meg veeeeldig tidlig.
 
Back
Topp