Sex og sånn

Veldig_spendt

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Er der flere som er nervøs for å ha sex nå i begynnelsen? Jeg er livredd for å miste og er redd for at sex kan bidra til det.. Jeg vet jo innerst inne at det ikke er tilfelle, men jeg er rar skrudd sammen.. Og så er det utrolig ekkelt å skulle ha sex med tanke på Lutinus rester oppi der.. Flere som har noen synspunkter rundt temaet? Selv om dette er veldig privat..

Er der flere som er nervøs for å ha sex nå i begynnelsen? Jeg er livredd for å miste og er redd for at sex kan bidra til det.. Jeg vet jo innerst inne at det ikke er tilfelle, men jeg er rar skrudd sammen.. Og så er det utrolig ekkelt å skulle ha sex med tanke på Lutinus rester oppi der.. Flere som har noen synspunkter rundt temaet? Selv om dette er veldig privat..
Jeg er og sånn.. Tørr ikke.. Livredd for å miste :-(

*retter opp hånden* her også. Redd det skal føre til att jeg blør og får panikk

Jeg tør heller ikke nå, men det er fordi jeg blør. Jeg får spørre gyn hva hun tror, kanskje..

Jeg hadde sex i helgen :) selve akten gikk fint, å vi var ikke akkurat rolige :p Men etterpå ble jeg livredd... Fikk vanvittig kramper å ble så kvalm etter orgasme, å var sikker på at nå mister jeg.. Men det gikk heldigvis over.. Turte ikke si noe til sambo... Men vet ikke om jeg tørr mer før etter tul neste uke.. :eek:

Hart sex et par ganger og det gikk greit. Men er redd fordi vi hadde mye sex sist det gikk galt.. Dessuten tror jeg ikke at sex og lutinus frister stort:p

Vi hadde oss i dag :) vi hadde oss også for å feire 2 streker også :-P

Jeg stoler på kroppen og er ikke bekymret, men nå er dette min andre graviditet og har aldri mistet, skjønner dere som er bekymret, men sex er ikke skadelig :-)

• Liker
Reactions: Oh!
Nå som jeg spotter jevnlig så tør jeg ikke. Ellers så har vi alltid hatt masse sex og det har gått bra :-)

Sex frister ikke med masse utrogest (progesteronstøtte) inni der nede :p st Olavs skriver faktisk at man skal leve som normalt, det gjelder også sex, etter innsett av egg, så vil tro det går fint å ha sex sånn egentlig. Om vi hadde hatt oss, så hadde det nok vært rolig, men så er jo dette prøverør så er kanskje mer forsiktig enn andre :p

Har hatt sex som vanlig, ca hver dag, men kjenner jeg ikke tørr å ha så "voldsom" sex som ellers..

Jeg er litt tilbakeholden på det nå kjenner jeg. Men vi har sex ca hver tredje dag. Litt redd for at det skal skje noe selv om jeg vet at det ikke er farlig

Har ikke hatt siden egguttak :( Livredd for blod. Vet at livmortapp/livmormunn blør lett når jeg er gravid. Det er jo ikke farlig, men ekkelt uansett. Også bruker jeg Lutinus og da frister det lite.

Vi har levd som normalt, med sex hver 2-3 dag minst. Merker jeg er redd for blødninger, men har gått helt fint hittil :)

Back
Topp