sex og sånn....

maltesers

Forumet er livet
som nevnt i en anna tråd har ikke jeg og sambo hatt sex på snart en måned! Jeg spurte han igår om det var noe galt. Om han ikke ville ha sex med meg....[>:][>:]
Så sa han at han var redd for å skade barnet!!
Og skal jeg være ærlig så veit jeg ikke hvordan det er med sex i tidlig svangerskap!!
Kan noen hjelpe meg?? Er det farlig?? Kan det skade barnet på noen måte??

Første graviditeten hadde vi akuratt truffet hverandre så vi hadde sex sikkert 3 ganger om dagen og alt gikk fint der[:D]

Men denne ganger er jeg mye mere redd av meg, og vi har hatt sex noen få ganger siden jeg fant ut at jeg var gravid.. (men det har litt med formen også, er ofte små kvalm og trøtt om kveldene)

Sex er bare sunt hele svangerskapet så lenge formen er god[:D]
Eneste er noen som blir frarådet det i slutten av svangerskap eller ved blødninger[:)]

ORIGINAL: honning84

Sex er bare sunt hele svangerskapet så lenge formen er god[:D]
Eneste er noen som blir frarådet det i slutten av svangerskap eller ved blødninger[:)]

kos dere[8D][:D]

godt å høre! Da skal jeg si det til han ikveld!![:D]

bare fortelle han at lille embryo ligger godt beskyttet, og kos bare er sunt for dere [:)]

det skal jeg si!!Hvordan er det med orgasme(A) Nå blei det intimt her[8D][8D]

Haha, men så bra da!![:D][:D]

ORIGINAL: mokkenikke88

Første graviditeten hadde vi akuratt truffet hverandre så vi hadde sex sikkert 3 ganger om dagen og alt gikk fint der[:D]

Men denne ganger er jeg mye mere redd av meg, og vi har hatt sex noen få ganger siden jeg fant ut at jeg var gravid.. (men det har litt med formen også, er ofte små kvalm og trøtt om kveldene)

jeg vet at det ikke er farlig.. men samboern min er også redd... har ikke hatt sex på en god stund... men jeg vil ikke mase på han heller.. jeg forstår det.. men jeg går ikke hele svangerskapet uten sex altså...

nei jeg er enig med deg!! Vi får heller bare være veldig forsiktig hvis det er det som føles riktig for mannfolka!

Nei, her er det "no sex" etter at jeg fikk så djevelsk vondt etterpå :)

[:D]

Back
Topp