babyliten
Forelsket i forumet
Dette blir jo på en måte helt nytt for meg selv om jeg nå har to barn. Sex ble aldri ett tema etter nr 1, så nå lurer jeg litt på når er det egentlig normalt med sex etter fødsel? Jeg ble sydd etter fødselen, men veldig usikker på hvor. Vet jeg fikk 3 sting og at det ene ble like ved klitoris, men usikker på de to andre - tror det er på innsiden. Er jo litt kjedelig å ha sex for tidlig også kjenner verken jeg eller mannen noen ting Livredd han vil tro at det vil være slik for bestandig.
Så var det det der med prevensjon da. Jeg har jo ikke gått på prevensjon på mange år, og er litt usikker på om jeg skal starte denne gangen også. Vi vil ha to tette, men jeg vil jobbe før det kommer en til. Nå har jeg jo snart gått hjemme ett år allerede, så jeg vil på en måte få den "friheten" med jobb igjen. Finnes vel egentlig ingen prevensjon som kan garantere at man blir gravid med én gang man slutter. Men hva har dere damer å anbefale om det skulle bli ett tema for oss?
Så var det det der med prevensjon da. Jeg har jo ikke gått på prevensjon på mange år, og er litt usikker på om jeg skal starte denne gangen også. Vi vil ha to tette, men jeg vil jobbe før det kommer en til. Nå har jeg jo snart gått hjemme ett år allerede, så jeg vil på en måte få den "friheten" med jobb igjen. Finnes vel egentlig ingen prevensjon som kan garantere at man blir gravid med én gang man slutter. Men hva har dere damer å anbefale om det skulle bli ett tema for oss?