sex og p.piller

Negldesigneren

Blir kjent med forumet
jeg sluttet på pilla for snart 3 måneder siden og jøss for en sexlyst jeg har fått!!!

gubben blir jo nesten lei og da er d ille[:D] hehe

noen som har opplevd det samme?er det virkelig pilla som tok fra meg sexlysten...for hvis det er tilfelle kommer jeg ALDRI til å begynne på pilla igjen[;)]
 
ja pilla tok mye lyst fra meg også...
Skiftet merke flere ganger, både pga manglende sex lyst og humørsvingninger... Yasmin var de jeg hadde minst prob.med.
 
samme her. prøvde flere merker og hadde minst bivirkninger med yasmin, men den tok likevel fra meg mye av sexlysten...om jeg skal gå over til annen prevensjon skal det ikke bli p-piller...men jeg vet ikke hva det skulle bli. kondomer er utelukket
 
Nei jeg aner ikke hvilke prevangsjon vi ska bruke etterpå, men har lite lyst til å gå tilbake på pillen...
Er det noen andre som kan tipse oss???
Hva med spiral, er det mye bivirkninger med det?
 
Jeg slutta på pilla i august...og JADA her er lysten mye større altså!! Har hivd meg over mannen min mange ganger i det siste!!

Anbefaler ikke piller som prevensjon nei!
 
Brukte og Yasmin, og sexlysten var til tider skikkelig fraværende. Brukte og fleipe med at det var den beste prevansjonen som fantes for det kan jo ikke skje uhell når man ikke har sex[&:]

Ingen tvil om at det var pillen som tok fra meg all lyst[:)]

Blir spiral eller persona på meg hvis jeg skal tilbake på prevensjon!!
 
Jeg går på p-piller og har ikke problemer med sexlysten. Nesten til samboerens min frustrsjon noen ganger[:)][:D]

Jeg går på microgynon, og er fornøyd med de. Gikk på de da jeg ble gravid første gang, men satser på at de gjør jobben denne gangen[;)]
Hvis jeg skal bytte prevensjon kommer det til å bli p-plaster. Kondom og spiral er utelukket!
 
Jeg slutta på pilla en måned etter jeg ble gravid jeg[8D] Men sannelig er ikke sexlysten på topp her også.. Enda jeg er gravid å føler meg som en hvalross.. [8D]
 
"Uvelkommene" ting i kroppen kan nok ofte føre til nedsatt/null sex lyst...[&:]
Har ikke fungert særlig bra her med verken piller/plaster eller spiral uten hormoner.
Så etter denna terten aner jeg ikke lenger- kondom er uaktuelt- det blir jo som å spise sjokolade med papir på![:'(]
Men vurderer å gi denna ringen en sjangs...Eller så blir det å gå til innkjøp av en slik ladycomp! Da propper jeg iallefall ikke i kroppen noe som ikke skal være der,må bare være nøye under de "farlige" periodene...[;)]
 
Enkelt og greit, sett inn kobber spiral. Den merker dere ikke noe til, og sexlysten er der like fullt.
 
merka ikke noe særlig til endret lyst etter pillekutt, men etter at jeg ble gravid, gikk lysten rett i taket! Helt kanin på gubben har jeg blitt. Blir spennende å se hvordan det blir ette fødselen.
 
jeg stemmer for at mannfolka burde begynne på p-piller til menn(når de en gang kommer ut)

hvem er med meg?!?!?[;)]
 
Back
Topp