Sex og orgasme

Normalt er det ikke noe farlig, med mindre du har en svak livmortapp eller noe

Ok. Er det vanlig at man kan bli litt ekkel i magen av det?
Har ikke svak livmortapp så vidt jeg vet...

Det er helt trygt :)

Sålenge det er behagelig, så kan man vel ha sex frem til vannet går :)
Mange bruker jo sex (og orgasme) for å "sette igang fødselen" når den tid kommer. (Det er ikke bevist at det faktisk fungerer, men det sies at det skal hjelpe ;) Og om ikke, kan man iallefall ha litt nytelse mens man venter ;) )

Det er helt trygt :)

Sålenge det er behagelig, så kan man vel ha sex frem til vannet går :)
Mange bruker jo sex (og orgasme) for å "sette igang fødselen" når den tid kommer. (Det er ikke bevist at det faktisk fungerer, men det sies at det skal hjelpe ;) Og om ikke, kan man iallefall ha litt nytelse mens man venter ;) )

Faktisk er det bevist :P For det er samme stoffet i pillene man får for å sette i gang fødsel, som det er i sæd ;) Bare litt kraftigere konsentrat i de pillene :p

Orgasme er trygt når man har et normalt forløpende svangerskap. Det kan faktisk være positivt for å trene livmoren mot fødselen. :)
For min del er orgasme ubehagelig i begynnelsen av svangerskapet, livmoren trekker seg så innmari sammen at det nesten er vondt. Det var verre da jeg var førstegangs, merker jeg, men jeg kjenner igjen ubehaget nå også.

Ja kjente ubehag i magen jeg også. Ikke så kjekt :/

Sent from my iPad using BV Forum

Heilt normalt, magen blir stram etter orgasme men den gir seg fort etterpå;) Jo lenger på vei du e, so kjenne du fosteret mykje bedre ( når du har orgasme;) :p

Jeg er 6+2 og hadde i går sex og orgasme. Jeg fikk veldig vondt i magen rett etter orgasmen og ble veldig redd! Det gjorde vondt å ligge og jeg ble veldig kvalm! Det holdt på i 3-4 minutter, og ga seg mens jeg sto på gulvet bøyd over senga. Det vr nesten som en krampe.. Leste litt på nettet at det var normalt, men da vil jeg nok drøye noen uker før jeg prøver igjen. Så vondt var det! Var på do i natt ved 4 tiden, og da var det litt blod. Men det var helt borte når jeg sto opp i dag, og jeg har ikke merket noe resten av dagen. Regner med at det var fra skjeden. Er det noen som har opplevd lignende? :S

Back
Topp