Sex og mage"smerter"

Ms.ink

Forelsket i forumet
Er i uke 20 nå, og endelig begynt å få sexlysten tilbake. :D
Men...
Hadde sex igår, og fikk sånne krampe"smerter", kjentes nesten ut som hold (sting) i magen.
Prøvde flere stillinger men fikk det uansett. Kom liksom ved den støt gynge bevegelsen (haha jeg suger på å forklare)
Skal såklart spørre lege/jordmor om dette ved neste kontroll men er det noen andre som har no erfaring med dette, vet hva det KAN være og hvordan løste dere det? :D

Er nok bare kynnere. Har pleid å få liksom mensmurringer etter orgasme, og sist jeg var gravid kunne jeg tydelig kjenne at magen var steinhard etter sex.

Jeg tror også at det er kynnere, får sånn selv.. Men det pleier å gå over litt etterpå :)

Her hadde jeg sist masse kynnere. Varte i mange timer i ettertid. Masse sammentrekninger men de var ikke direkte vonde men ubehagelig

Jeg får det samme ved dype støt, og lurer fælt på hva det kan være. Her er det ikke kynnere, men som en slags "strekk"-følelse akkurat ved et støt..

jupp, ikke hatt det i de 2 andre graviditetene men denne er det mye "strekke" smerter i magen, spesielt ved sex. Føler det ikke er kynnere heller for de pleier ikke gjøre vondt bare plagsomme. Tenkte også å høre med JM på neste kontroll

Har akkurat det samme etterpå, men varer ikke spesielt lenge. Hadde det i forrige svangerskap også, ikke noe jeg har vært bekymret for :)

Fra navlen og ned blir det en hard kul og vonde kynnere etter orgasme :p hadde det sist også. Helt normalt :)

Back
Topp