Sex og kynnere

Hardusett

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Joda. Her skal vi være prøve å være direkte :dance008

Opplever ikke kynnere til vanlig. De er sikkert til stede, men legger ikke merke til disse.
Men etter orgasme, blir magen hard og vond.
Er dette farlig? Kan være jeg må ligge i ro ganske lenge etterpå, da magen er så vond at det ikke er godt å bevege seg (i 2-3 minutter). Også ligger jeg litt ekstra i ro - fordi det kjennes ut som om magen virkelig har fått trent.
Det er kun etter orgasme det skjer - så virker ikke som om det er de fysiske bevegelsene som setter i gang det (da jeg kan være langt mer aktiv uten å oppleve kynnere)

Skal snart inn til kontroll igjen - men merker dette vil være litt ekkelt å spørre om :smiley-ashamed005

Har det sånn jeg også. Er ikke bekymret. Er visst veldig normalt å få kynnere etter orgasme.

Er helt normalt å få etter orgasme.
Men ville ikke vært flau for å spørre JM eller lege om det, i hvertfall ikke om du får vondt.

Samme her. Kan vare ganske lenge også, sliter med å få sove om vi har sex på kvelden :/

Ville vel ikke ignorert det om det er ordentlig vondt! Her blir magen hard men det er ikke vondt eller ubehagelig..

Her og! Magen blir stein hard, og akkurat som babyen trekker seg litt oppover ligger som en liten, hard ball inni der.

Back
Topp