Sex og kulemagen

Momofmany

Forumet er livet
Hvordan er sexlivet nå som vi er i tredje trimester da jenter? Jeg husker libidoen skøt i været sist gang jeg gikk gravid, syntes jeg var utrolig vakker! Men nå er merkelig nok alt helt omvendt... Vi er nede i bare en, to gang i uka, puppene er ømme, veier like mye som sist men synes jeg ser grusom ut.. Hilsen Seksuelt frustrert hval!!

ORIGINAL: mariew

vi har mindre sex enn vanlig- men ca 5-6 ganger i uken nå;) 

Ja da skal du ikke klage..he he

Jeg har vært vant med flere ganger om dagen å nå er det så vidt 1 gang i uka[:'(][:'(] Men det er fordi jeg har magen i veien å alt annet er ubehagelig... Gleder meg til knøttet er ute ja [8D]

Vi har hatt sex to ganger siden nyttår vi, tror jeg.. og det var i januar og i februar om jeg ikke tar helt feil...
Lyst til å prøve igjen snart, blir jo litt frustrert jeg også, men vi får se..

Vi prøver oss med 1 gang i uken, men det hender det kan bli 2 ganger i uken, men det kan også gå 2 uker uten sex.. Men, en ting... Hvor lenge kan man ha sex uten å være fare for å sette i gang fødselen?

hva var sex igjen???[8D]   Det er så lenge siden sist at jeg er jaggu ikke sikkert på hva det er lenger..(da er det snakk om juletider, og før det var det knapt 1 gang hver 1.5 mnd)

Tror jeg likesågodt skal hive ut gubben og dra en tur på kondomeriet å shoppe litt.. De har iallefall orgasmegaranti[8|][8|][8|][8|]

huff..ja er blitt mindre og mindre sex her også[&:]
sambo sier at han er "redd"for å knuse lille mann i magen...men det har jeg ingen tro på[8D]
føler meg absolutt ikke no atraktiv med masse ekstra kg her og der [8D]

ORIGINAL: lykken81

Vi prøver oss med 1 gang i uken, men det hender det kan bli 2 ganger i uken, men det kan også gå 2 uker uten sex.. Men, en ting... Hvor lenge kan man ha sex uten å være fare for å sette i gang fødselen?

Hvis du ikke har fått noen påpek på at du ikke skal ha sex eller være forsiktig med det, kan du heeeelt fint og trygt ha sex hele tiden [:D] Det skal ikke kunne ha noen påvirkning før du er moden [:)] Det etter bare litt fart på saker [;)]

MEN sex virket her [:D]

ORIGINAL: marie83

huff..ja er blitt mindre og mindre sex her også[&:]
sambo sier at han er "redd"for å knuse lille mann i magen...men det har jeg ingen tro på[8D]
føler meg absolutt ikke no atraktiv med masse ekstra kg her og der [8D]
ja, har samme problemet her.. [8|] Men pokker, fins nå mye annet en kan gjøre da..[8D]
Har ikke akkurat hevet meg over han heller for tiden. FØler meg helt [:'(][:'(] Er i fin form og alt, men føler meg bare utrolig usexy...

Har sex 1-2 ganger i uken som vi alltid har hatt! Lysten går litt opp og ned så haaar gått 2 uker mellom også - da er sambo litt frustrert fordi han syntes jeg er så utrlig vakker som gravid Men vi koser masse massse da!

Sex ja... haff... Noe så godt, men blir jo bare 1 gang i uka ca. Noen ganger fler, men som regel 1. Herregud så kjedelig!! Jeg vil ha mer [:D] Magen ser jeg ikke på som noe problem [;)] Er bare å ta stillingene der etter [;)] 

Sist hadde vi MASSE sex! HELE tiden! Men da var jeg ikke utslitt småbarnsmor da [8D] 
Sist hadde vi sex sent torsdag kveld, riene startet 13.00 fredag [:D] Så funket her [:D]

WOW!! 5-6 ganger i uka!!!!!

DET er evigheter siden det.. he-he.. kan knapt huske det..

Vi har jo sex-forbud, men har sniket oss til litt kos på/med hverandre 3 ganger. Siste gang så prøvde vi t.o.m å ta tissemann litt inn.. Å gosj så deilig igjen!! ;)
Men får sinnsyke kynnere etter orgasme, så nå har vi ikke turt på lenge..

Også jeg da, som endelig har funnet tilbake til lysten og orgasmen.. Den var borte i 3 år.. Nå er den tilbake, men nå får jeg ikke lov!!!
Har sagt til gubben at etter uke 34 får vi bare kjøre på!! Værsågod!! He-he..
Meeeen, nå som bekkensmertene har satt seg så innmari i skambenet og foran der så spørs det hvor godt det egentlig blir..

Nei, mannen min blir ikke sur. Han forstår og han selv er redd for at noe galt skulle skje denne gangen så det har vært lett for han å holde seg unna.
Nå som jeg sier Let's go etetr uke 34, sier han njaaa..... kanskje.. han er fortsatt bekymret, og vil helst vente til etter fødsel.

Dessuten, så er det guttas egne ansvar å lette på trykket innimellom... Uten at vi damer nødvendigvis må hjelpe til.. :)

Sist jeg og gubben hadde sex var vel ca 5 mnd siden...han synes tydeligvis det er skikkelig turn off at jeg er gravid! Men nå har vi vanligvis sex ca 6 ganger i året og da, så det er i grunn et mirakel at vi har en sønn på 3 og er gravid igjen!! Ifjor hadde vi vel sex kanskje 4 ganger, og det er ikke dårlig...og nei, det er ikke meg det står på...

prøver å få til 1 gang i uken, men kan godt gå lenger.. formen min er så verierende.. sexn er forsåvdt veldig kort og lite sexy da jeg må avbryte hele tiden - får ikke puste- du knekker bekkenet- ikke ta der- osv [&o]

Akk ja, sex var noe gøy vi gjorde i ungdomstiden [8|][8|]

Her er det mest mannen det står på, han har så mye smerter pga en skade, og går på medisiner som tar fra han lysten.
Når vi først prøver kommer han ALDRI, stakkars, så da gidder han ikke, ikke bare for min del engang. Så jeg tar saken i egne hender. [8D]

Det varierer mye pga bekkenet mitt,men det blir ca 1 gang i uken ihvertfall[8D]Skal vel egentlig ikke klage på at det blir noe av i det hele tatt.Sambo var innmari redd for og skade den lille i førsten pga alle saene jeg har hatt,så i førsten var det total tørketid her.
Føler vel kanskje han prøver og bruke den som unnskyldning enda[8D]Meen merker lysten har økt mer fra min side,så er jo lov og håpe på at det blir mer sengekos frem til lillegutt kommer[:D]

ORIGINAL: bolla82

ORIGINAL: Mammai08

Hvordan er sexlivet nå som vi er i tredje trimester da jenter? Jeg husker libidoen skøt i været sist gang jeg gikk gravid, syntes jeg var utrolig vakker! Men nå er merkelig nok alt helt omvendt... Vi er nede i bare en, to gang i uka, puppene er ømme, veier like mye som sist men synes jeg ser grusom ut.. Hilsen Seksuelt frustrert hval!!

1-2 ganger i UKA?!?!? prøv 1-2 ganger hver måned!!! [&o]
Nei, her er det ikke noe action for tiden, MEN skal unnskylde min samboer med at han er DRITT rett ettersom jeg har nyrestein og er inn og ut av sykehuset litt for masse! han vil ikke "gjøre meg vondt"
Her har liksom alt ødelagt etterhvert, tidlig i sv.skapet var det kvalme og spying, så var det litt blødning, så var det jeg som slet med halsbrann og bekken, så nå kom nyresteinen! :) hehe.. GLEDER meg til å få min kropp tilbake igjen, og at den er bare MIN! (liker å være gravid altså men....)

Prøv 1 - 2 ganger hvert trimester dere![8D] Synes skikkelig synd på sambo her! Har faktisk mer lyst på sex denne gangen, men magen blir STEINHARD hver gang sambo beveger seg ned i "det området". Utrolig ubehagelig [&:]

Usja.. sex? veit ikkje ka d e fornåke lenger..
Mannen he angst for å skade babyen, men no klare ej snart ikkje meir.. Må ha![:D]

Sex..? Whut is datt? ;)
Ha- ha!

Back
Topp